autod Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 ja grillet kan være tingen..:) men jeg sverger til pølser fra engen audio..:) med aktiv deling på dette settet tenker jeg sausen får en annen smak..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 jeg skal montere frontsett i vectraen bak i hattehylla.. er 17cm orginalt og vil ikke kutte i metallet for å få inn 6x9.... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by autod ja grillet kan være tingen..:) men jeg sverger til pølser fra engen audio..:) med aktiv deling på dette settet tenker jeg sausen får en annen smak..;) Du skulle ha vært hjemme hos meg i går Anders, det gikk med 10 stk Bacongrill m/ost til middag :-) Jeg har ikke fått studert det 3 veis filteret enda men skal gi det en sjanse og e hva som det går ann å få ut av det settet. Tror uansett at det vil bli trøkk i den bilen.... har en Audison monoblokk og en RFR 3112 sub og ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 mmm....:) det kommer sikkert til å spille bra tror jeg..:) selv om 700hz er litt høyt..:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Det som dere her kaller frontsett har vel egentlig betegnelsen komponentsett. Frontsett er vel en betegnelse som hører fortiden til.. Diskusjonen går vel egentlig på komponentsett eller coaxialer. Og som sagt før, gode coaxialer slår dårlige komponentsett når som helst.. Men i de fleste tilfeller anbefaler man komponentsett ja. Og en ting til som ble nevnt, dette med lyd foran og lyd bak osv. For de av oss som har dolby digital i bilen så må vi faktisk ha høyttalere bak også, men her bruker jeg da også komponentsett. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by dBdragger Kommer, men jeg prioriterer en panda som jeg skal knuse Huse med :D Knuse Huse, skal du bare ha andreplass du da ;) http://www.termpro.com/asp/displaybracket.asp?Event_ID=7077&Power_Class_ID=32047 Ser også at dere skal sette ny Norgesrekord i Street A, mens jeg går for verdensrekord ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Zetec Det som dere her kaller frontsett har vel egentlig betegnelsen komponentsett. Frontsett er vel en betegnelse som hører fortiden til.. Diskusjonen går vel egentlig på komponentsett eller coaxialer. Og som sagt før, gode coaxialer slår dårlige komponentsett når som helst.. Men i de fleste tilfeller anbefaler man komponentsett ja. Og en ting til som ble nevnt, dette med lyd foran og lyd bak osv. For de av oss som har dolby digital i bilen så må vi faktisk ha høyttalere bak også, men her bruker jeg da også komponentsett. Kverrulere?...du har vel ikke sagt så mye fornuftig på minst 3 uker!:D Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Dag-Johansen Kverrulere?...du har vel ikke sagt så mye fornuftig på minst 3 uker!:D Mvh Dag Johansen Kunne kanskje sagt det om de fleste andre her også? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=60656 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Zetec Knuse Huse, skal du bare ha andreplass du da ;) http://www.termpro.com/asp/displaybracket.asp?Event_ID=7077&Power_Class_ID=32047 Ser også at dere skal sette ny Norgesrekord i Street A, mens jeg går for verdensrekord ;) Det gjenstår å se da... Jeg gir meg ikke før huset bilen og kjerringa er solgt :) FÅ håpe det går bra for oss alle så kanskje vi kan komme oss på "kartet" og stoppe kjeften på svenskene. Det er de vi burde få tatt...!!!!!!!! Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by dBdragger Kommer, men jeg prioriterer en panda som jeg skal knuse Huse med :D Skal gjøre mitt for å ta dere alle sammen ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by dBdragger FÅ håpe det går bra for oss alle så kanskje vi kan komme oss på "kartet" og stoppe kjeften på svenskene. Det er de vi burde få tatt...!!!!!!!! OFF topic så det holder nå men.. Joda sant nok, men så lenge reglene ikke er det samme i Norge og sverige blir det ikke lett Fyren som har rekorden i Street A i sverige har jo, såvidt jeg kan forstå 2 stk SPL Dynamics EXT-4000D, og to Digital Designs 9512 og det er 12" elementer. I Norge er hvertfall regelen slik at en EXT-4000D alene er definert som to forsterkere, og i Street A er det bare lov til å ha en, derfor kan vi ikke bruke den. Det er også maks 2x10" eller 1x12" element. Hvor han har 2x12"? så har han hvertfall 3 forsterkere for mye.. Har sendt en mail til teamet for å spørre om de har glemt å oppdatere stats-siden sin.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by autod mmm....:) det kommer sikkert til å spille bra tror jeg..:) selv om 700hz er litt høyt..:D :D :D Vel, autod. Hvis du er som "alle oss andre" så har du vel en spiller og/eller et delefilter som gjør at du kan ta bort det originale delefilteret og kjøre aktiv deling på alle elementene?! Da slipper du å bruke det "uegnede" filteret som Morel har lagt så mye tid og kapital i. Den løsningen skal jeg bruke. Lettere å justere og leke seg fram til den beste løsningen i akkurat MIN/DIN bil da. Tør du gå til anskaffelse av Morelhøyttalere til 2006-sesongen, autod? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Morel Vel, autod. Hvis du er som "alle oss andre" så har du vel en spiller og/eller et delefilter som gjør at du kan ta bort det originale delefilteret og kjøre aktiv deling på alle elementene?! Da slipper du å bruke det "uegnede" filteret som Morel har lagt så mye tid og kapital i. Den løsningen skal jeg bruke. Lettere å justere og leke seg fram til den beste løsningen i akkurat MIN/DIN bil da. Tør du gå til anskaffelse av Morelhøyttalere til 2006-sesongen, autod? Mvh Pål er ikke redd for å prøve noe som helst jeg...:) men jeg har ingen planer om å gjøre noen endringer på det som er, men du skal ikke se bort ifra at morel står på ønskelista når jeg skal ha noe annet...:) å filteret som de har laget er sikkert veldig bra, men jeg er bare litt uenig i sammensetningen..:) men nok om det, smell alt oppe på dashbordet så er alle fornøyd..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by autod er ikke redd for å prøve noe som helst jeg...:) men nok om det, smell alt oppe på dashbordet så er alle fornøyd..:) Vel, den som først bygger et sett Elate 9 - 3-veis på dashen og stiller med dette en sesong samt stiller sin bil til vår disposisjon, skal FÅ ET SLIKT SETT GRATIS AV MEG! Kanskje jeg tar munnen for full nå, men legger allikevel til at det hadde vært syk! Meget sykt! Kan vel nesten garantere en 1. plass da... Anyone??? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg