fribbern Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg var inne hos Ford for å høre om de hadde noe orginalt efektanlegg til min mk2. men det klarte dem ikke å opdrive. Er det noen som vet om forma som froduserer efektanlegg? Linker til nett sider? Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hehe, reis til ford igjen du, enten så er dem dumme, eller så har de ikke peil.. Spør etter eksosanlegg fra ST200 serien, denne kom først som MKII Fra katalysatoren og bak koster dette anlegget ca 3000kr med 2x2,5" ut på hver side bak, mener jeg på hvertfall.. Hvis ikke kan du kjøpe simmons til samme prisen, bilutstyr og torshov bilrekvisita har dette. Neste steg er vel supersprint, men da blir det fort noen tusenlapper dyrere igjen... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Takk. De virker litt tafatte der inne på Ford... Får få svigerfar (økonomisjef) til å strekke dem litt..:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Fribb Takk. De virker litt tafatte der inne på Ford... Får få svigerfar (økonomisjef) til å strekke dem litt..:D :D Kan ofte være sånn hos merkeforhandlere, men det er helt til du begynner å bruke endel penger der, akkurat som meg ;) Har fått masse rabatter, og de er veldig behjelpelige med å finne deler, løsninger osv. når jeg spør :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg