X-ecutioner Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hvorfor har vi ikke en slik messe i norge?!?:D http://www.sol.no/bil/survey2/gallery.fcgi?gallery_id=178 Chrysler ME Four Twelve: Heeftig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 vi har det .. problemet er at ingen gidder å dra med godsakene ditt .. bare se i år .. var bilnorge som hentet Toyota Volta.. ikke toyota selv (eller italdesign) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Noen som syns den ligner Chrysler PT Cruiser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by NewBeetle Noen som syns den ligner Chrysler PT Cruiser? Er på en måte meningen. Den skal konkurrere med PT Cruiser! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 og som alle vet er pt cruiser stygg.. og den der gjør ikke noe unntak selv om det er en pt cruiser med chevy merke i grillen Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Mambo og som alle vet er pt cruiser stygg.. og den der gjør ikke noe unntak selv om det er en pt cruiser med chevy merke i grillen Dem selger masse i statene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by |Adeel Dem selger masse i statene. Det betyr ikke det samme som at bilen er fin det. Selges jo noen her i landet også, uten at den blir noe finere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by NewBeetle Det betyr ikke det samme som at bilen er fin det. Selges jo noen her i landet også, uten at den blir noe finere. Smak og behag, jeg kunnet godt tenkt meg en Svart lav PT Cruiser, med Chrome detaljer og store Chrome felger + sota vinduer. Tror det hadde blitt rått:cool: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by NewBeetle Noen som syns den ligner Chrysler PT Cruiser? Vel, den er basert på en suburban fra 1949. Mye av designet på den tiden var jo likt, så det er kanskje derfor de er ganske like. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by EvenS Smak og behag, jeg kunnet godt tenkt meg en Svart lav PT Cruiser, med Chrome detaljer og store Chrome felger + sota vinduer. Tror det hadde blitt rått:cool: *nynner på pimp my ride introen* noen her som er litt for mye påvirket av blig blig kulturen? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Kebab gud *nynner på pimp my ride introen* noen her som er litt for mye påvirket av blig blig kulturen? Jeg har hatt lyst på det siden lenge før både du og jeg hadde hørt om Pimp My Ride. Jeg er vanligvis ikke en fan av masse chrome, men på PT Cruiser så tror jeg det hadde blitt rått:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Måtte bare prøve å modde den med svære felger... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg