Chrysler Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hei, er på jakt etter en 206gti som ikke har gått så veldig langt, noen som vet om noen som er til salgs?? Noen som vet om typiske feil/mangler på denne bilen, hva bør jeg se etter?? Hva mener dere om denne? Pris,km,utstyr osv... http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1105049992400?finnkode=4696771&sid=0aE4-Tx0l992396&pos=1 TAKK for TIPS OG RÅD!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Sikkert ikke så alt for ille det... ser på nicket ditt at det står 1986, betyr det at du er født 1986? Isåfall, har du sjekket forsikring på en GTI? Ikke billig ;) Personlig så har jeg ikke så mye positivt og si om Peugeot 206 og Bertel O Steen, hadde en 2001mod. 206 XS 1.6 110hk, ikke så ulik GTI'n, var en del tull med den og B O Steen var ikke akkurat medgjørlige... jeg skal hvertfall aldri handle bil med de igjen, hva du gjør er opp til deg, men da har du hvertfall min mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrysler Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by JHS Sikkert ikke så alt for ille det... ser på nicket ditt at det står 1986, betyr det at du er født 1986? Isåfall, har du sjekket forsikring på en GTI? Ikke billig ;) Personlig så har jeg ikke så mye positivt og si om Peugeot 206 og Bertel O Steen, hadde en 2001mod. 206 XS 1.6 110hk, ikke så ulik GTI'n, var en del tull med den og B O Steen var ikke akkurat medgjørlige... jeg skal hvertfall aldri handle bil med de igjen, hva du gjør er opp til deg, men da har du hvertfall min mening :) ok, takk for tipset.. Stemmer at jeg er født i 1986, skal ha forsikring på mor eller far..8000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Har forresten EBC Redstuff bremseklosser foran og EBC turbogroove skiver bak tl 206 gti... Interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by alex1986 Hei, er på jakt etter en 206gti som ikke har gått så veldig langt, noen som vet om noen som er til salgs?? Noen som vet om typiske feil/mangler på denne bilen, hva bør jeg se etter?? Hva mener dere om denne? Pris,km,utstyr osv... http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1105049992400?finnkode=4696771&sid=0aE4-Tx0l992396&pos=1 TAKK for TIPS OG RÅD!! Syntes ikke den var så billig, og den er hvertfall ikke sterkt redusert i pris pga. stort lager :P Sjekk http://www.autodb.no - har vært billigere eksemplarer der flere ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrysler Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by JHS Har forresten EBC Redstuff bremseklosser foran og EBC turbogroove skiver bak tl 206 gti... Interessert? Ellers takk, skal kontakte deg når mine er slitt jeg..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrysler Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by kinx Syntes ikke den var så billig, og den er hvertfall ikke sterkt redusert i pris pga. stort lager :P Sjekk http://www.autodb.no - har vært billigere eksemplarer der flere ganger. Har sjekka autodb men den andre som ligger der er jo dyrere + at den har gått lenger... Trodde ikke 139.000 var så ille jeg.. Når kom 206 Gti?? Sikker på at det ikke er noen eldre mod du har sett da?? Er det mange 206gti i norge/ofte noen til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by alex1986 Har sjekka autodb men den andre som ligger der er jo dyrere + at den har gått lenger... Trodde ikke 139.000 var så ille jeg.. Når kom 206 Gti?? Sikker på at det ikke er noen eldre mod du har sett da?? Er det mange 206gti i norge/ofte noen til salgs? Ofte sett de til rundt den prisen der.. mellom 120 og 150 er vanlig. Syntes alltid jeg finner noen til salgs når jeg leiter ja, men det er ikke den bilen det er flest av heller. Trodde de kom i 1999 jeg, men er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg