Bidne Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Har nå hatt bruksbilen på godkjenning, og fikk negativt resultat :( Det punktet jeg lurer mest på er en 2'er feil: "Defekt kryss i rattaksel" Kan noen forklare meg hva dette er for noe, og hvordan jeg eventuelt fikser det? Om det må en mekaniker til så hadde det vært greit å vite hvor mye de tar seg betalt for en slik jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Bidne Har nå hatt bruksbilen på godkjenning, og fikk negativt resultat :( Det punktet jeg lurer mest på er en 2'er feil: "Defekt kryss i rattaksel" Kan noen forklare meg hva dette er for noe, og hvordan jeg eventuelt fikser det? Om det må en mekaniker til så hadde det vært greit å vite hvor mye de tar seg betalt for en slik jobb. Ratt akselen er den akselen som går ned fra ratte til tandstangen. nederst på den er det ett kryss, det kan være skiftet på 30min eller 3timer alt etter kordan bil det er. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg