Turbogutt Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Er det nokon her som veit kva tid filmen til Matseren er ferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Er nok ikke mange som veit det... Send han en mail og spørr.. Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 tjohei ;) Det vet jeg ikke selv engang.. det tar så utrolig mye lengre tid enn planlagt. Men jeg har kommet veldig langt nå.. så jeg håper at alt skal være på plass i løpet av denne helgen. merk håper. jeg jobber litt for å få de siste detaljene perfekte. men det tar som sagt sykt lang tid. Håper jeg blir ferdig snart selv. ;) Bare å bestille folkens ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Håper noen ripper den og legger ut på dc eller en 100mbit server :D Neida.. Får vel bestille som alle andre ;) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Mats`ern tjohei ;) Bare å bestille folkens ;) Skal nok få bestillt en slik en film av deg, så lenge du kan garantere meg at coveret er i farger, ser litt mere profft ut i min dvd samling;) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by audifanatic Skal nok få bestillt en slik en film av deg, så lenge du kan garantere meg at coveret er i farger, ser litt mere profft ut i min dvd samling;) Slenger ut et lite bilde jeg da ;) Det er ikke helt ferdig enda. men sånn ca kommer det til å se ut Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 HAHAHAHA kompisen min sin Primera 2.0 mot en WRXen jo på coveret! Geinalt! :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Mats`ern Slenger ut et lite bilde jeg da ;) Det er ikke helt ferdig enda. men sånn ca kommer det til å se ut Ser utrolig bra ut, gleder meg skikkelig. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Gleder meg nå til å se filmen :) Håper du sender til de som har forhåndsbetalt i god tid først :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Feeeeeeeet denne filmen må jeg jo kjøpe! :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by proto Gleder meg nå til å se filmen :) Håper du sender til de som har forhåndsbetalt i god tid først :) Haper jeg også:D Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Jau da;) godt dere liker den.. det mangler litt tekst osv på den.. men det ser jo bra ut forløpig. Sender til alle som har forhåndsbetalt først ja. :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbogutt Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 eg har forhåndsbetalt, men har enno ikkje mottatt ein betalings bekreftelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by 2fun eg har forhåndsbetalt, men har enno ikkje mottatt ein betalings bekreftelse. oi sann.. ikke bra.. send meg en mail eller pm med navnet ditt så skal jeg få sjekket det opp :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Fra hvor og når er denne videon fra? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg