Gå til innhold

Jeg har kjøpt meg vinterbil!

Ranger emnet

rallyroger

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig den lykkelige eier av en 1978 ascona b i den frekke originalfarven Orange. 2,0S som går skikkelig dårlig.. senket, mørke ruter og årets styggeste alu-vinge (thorsov?) noen som har lyst på? Trenger aksel/sperre, skrik ut om du vet om en.

Bilen er kjøpt inn for å bli med til Gol den 29de og trene litt på isen der. Kom gjerne med forslag til forbedringer, kom også gjerne med en pris for å bytte ut motoren/gear til omega 2,0 ferdig montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen ble levert til meg slik: sotede ruter bak. gardin i bak vindu, svæær aluvinge fra thorsov, sports setetrekk... omega ratt sotede lykter bak.. urk urk.. dro vekk gardin, reiv av soting, skrudde av vinge ( får f.. ikke av festene- limt på lokket??) byttet ratt og baklykter og begynner nå å se litt bedre ut iallefall.

skal få på andre felger og gode piggdekk ( her lukter det lastebilpigg ) skal også få kjøpt meg nytt boss til mitt kjære sparco ratt. prøver å få tak i to FIA utgåtte stoler og sette de inn, sperre er bestillt. har også lettet den betraktelig kun ved å sparke i siden bak, her var det rust..:rolleyes: monterer stereo og kjøper inn terninger så er vi klare for gol!!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

... har også lettet den betraktelig kun ved å sparke i siden bak, her var det rust..:rolleyes: monterer stereo og kjøper inn terninger så er vi klare for gol!!:cool:

Sleng i noen 12" basser, da detter det sikkert av 40 kilo rust, enkel måte å lette på :)

Skal du sveise sperre på bilen? Lurer fælt på om det er noe å satse på. Tror ikke det er noe å kjøre med til vanlig..

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider