Espen|3k Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Vet ikke om de har blitt postet her før, trokke det, men her er noen baklykter jeg fant i bilsport her om dagen. Syns de sota var ok. Og kanskje de rød/hvite, helhvite blir for jalla for meg. Men det er min mening ,) http://realcar.e-line.nu/e-line/images/products/bme3050102x.jpg http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_skyltl.htm&%24SELKEY=BME30LGT&%2422901=BME30LGT&p=H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 syns de rød/hvite var fete jeg :) Har ventet på noen skikkelige lykter til e30... Nå er det bare å spare... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by bjirn syns de rød/hvite var fete jeg :) Har ventet på noen skikkelige lykter til e30... Nå er det bare å spare... Jepp, ålreite de, du får si i fra når du har fått de =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Disse vil være veldig tøff på enkelte biler| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Jepp, tror for eksempel at en svart e30 med de sotede baklyktene der vil bli svært bra :D I siste FastFord er det en drøy svart vingebil (texaco dekor) fra england som brukes i touring løp, og den hadde sånne original sotede baklykter til vingebilene som egentlig var rimelig like disse, og det var FETT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Woho, endelig noen pene lykter! Ikke det at orginal sota m3 lykter er ille, men har gleda meg til de hvite og røde :D Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Gleder meg til å se bilder av hvordan disse lyktene er påmontert... Blir spennende å se. Har trua på de sota og de rød/hvite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Vet ikke helt hvem som blir penest på bilen min.. Hva synes dere? Har litt lyst på helt hvite siden de ikke er så vanlige.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Jeg er litt enig, men står mellom de hvite og de rød/hvite, tror det oxo kunne blitt bra... Men personlig syns jeg sånne helt hvite blir litt jalla... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Hvordan er reflektor inndelingen på sidde da, i og med at de rødhvite var delt på langs. E30 har jo "stående" lys. Dvs de dekker hele høyden. Regner ikkje med de gjør det på disse...?? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Ble litt for E36 preg over de med rødt/hvitt, men uansett mye penere enn de Lexusene til E30... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Lexus er i mine øyne dødstraff på BMW, spesielt E30. Herre-fåkkings-jesus, så jævlig det ser ut. *GRØSSE* Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Har egentlig lyst på disse! Ikke noe alle har! http://www.bcgathering.org/frost/BMWE30.jpg Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by [E-30]Frost Har egentlig lyst på disse! Ikke noe alle har! http://www.bcgathering.org/frost/BMWE30.jpg Det er vel smak og behag, men de der er noe av det styggeste jeg har sett på E30, da er lexuslykter bedre.. Blir for jalla med japse stil på tysk bil.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by [E-30]Frost Har egentlig lyst på disse! Ikke noe alle har! http://www.bcgathering.org/frost/BMWE30.jpg Hahaha, du er morsom :D Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg