Gå til innhold

Frontrutespørsmål limt, trenger svar FORT

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Heisann, har jo en mk2 Golf som er ombygd til G60, i denne forbindelse er frontruten limt og den som skal inn skal være limt. Der jeg får dette gjordt er det problem med å finne rute..

Nærmeste de har kommet er til en USA-modell Golf mk2 der den er limt. Er denne ruten 100% kompatibel ? Hvilke andre ruter til mk2 er limte, mente på alle g60 hadde limt...

Hva med 16v ? All hjelp mottas med en stor takk, dette haster da bilen står på verksted nå

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Heisann, har jo en mk2 Golf som er ombygd til G60, i denne forbindelse er frontruten limt og den som skal inn skal være limt. Der jeg får dette gjordt er det problem med å finne rute..

Nærmeste de har kommet er til en USA-modell Golf mk2 der den er limt. Er denne ruten 100% kompatibel ? Hvilke andre ruter til mk2 er limte, mente på alle g60 hadde limt...

Hva med 16v ? All hjelp mottas med en stor takk, dette haster da bilen står på verksted nå

mente alle hadde gummi list rundt jeg, var det på gtien min i hvertfall, 91mod

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ruta de hadde fått var for liten mente de... Og den til g60 stod ikke i katalogen deres.. Så de har prøvd å finne tak i en limt til mk2 us-mod som skal være limt..

Pes med å få gjort dette.

Takker for alle svar, det hjelper

Så med andre ord kun g60 og us-mod som har limt rute ? Ingen 16v eller slikt ?

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Alle har jo gummilisten rundt som synes.. Men denne er limt i tillegg

hva er vitsen med limt rute om det ser helt ut som vanlig da? trodde det var snakk om slik det er på tre'er golfen jeg, at man slapp den gummi lista rundt, for dem er jo limte..... finnes ikke noe slik da? det hadde jo vært ennå finere

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

hva er vitsen med limt rute om det ser helt ut som vanlig da? trodde det var snakk om slik det er på tre'er golfen jeg, at man slapp den gummi lista rundt, for dem er jo limte..... finnes ikke noe slik da? det hadde jo vært ennå finere

Stiver vel av noe

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

de ser ikke like ut. På den limte er det en liten hard gummilist som ligger nede i åpningen med en pen dekorlist på baksiden. dessuten er den med å stiver opp karosseriet bedre. også slipper du problemet med at det ruster rundt vinduåpningen i falsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det at alle G60 har limt rute, (erfaring med akkurat det der:P) du kan jo bare bestille en vanlig rute fra en G60 fra f.eks tyskland?? jeg har en rute som har vært på en 16V til salgs i allefall, gikk i samme fella jeg også, måtte ha G60 rute siden den skulle limes.

Får du tak i en G60 rute så ordner vel alt seg får vi tro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider