Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Sjekk http://www.8200rpm.com/index.php?p=1&t=2〈=en .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Essex haha, trur du ikke eirik er så snill å kjøper for meg assa?? :D:D:D Er ikke lov det jo. Kan kjøpe et par drinker til deg hvis du smugler for meg.. :cool: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Loppa Ta med falskt leg også, så du får kjøpt sprit på båten :D :D Faen så jeg inderlig må få ny bil snart og bli med på denne turen altså !!! Jaaaa, få deg en ny bil! Har ikke tenkt å ta ferge btw, kjører non-stop. Er man hardcore, så er man hardcore. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by eirikoo Er ikke lov det jo. Kan kjøpe et par drinker til deg hvis du smugler for meg.. :cool: hehe, da har vi en deal :D Loppa: don't drink and drive ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Er det satt noen dato for denne turen enda?! Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Zzz...Zzz Er det satt noen dato for denne turen enda?! Nei. Jeg har ikke bestemt noe ennå, men må gjøre det snart.. Jeg drar likevel jeg da, men det hadde jo vært kult å få med seg noen flere i kolonna. Har ikke tenkt å agere mer reiseleder enn det jeg blir bedt om, kan tipse litt om det er noen som lurer på noe. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by eirikoo Nei. Jeg har ikke bestemt noe ennå, men må gjøre det snart.. Jeg drar likevel jeg da, men det hadde jo vært kult å få med seg noen flere i kolonna. Har ikke tenkt å agere mer reiseleder enn det jeg blir bedt om, kan tipse litt om det er noen som lurer på noe. :) seff skal du være reiseleder!! :D du har jo vært der etc, du blir nok litt reiseleder om du vil eller ei! hehe :) men en ting er sikkert, og det er at JEG GLEDER MEG!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Blir turen til sommeren regner jeg med at jeg er klar også. Men føler helst for å ta ferge, da bensinutgiftene man sparer er større enn pris på ferga. hehe. Noen som melder seg frivillig til å ta med henger? kjipt hvis noen står der nede med defekt girkasse, eller bakdiff.. :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Er denne tråden død, eller er det flere som blir med? Hvis du er i tvil, så ta en titt på videoene på http://www.carvisions.de . Greit nok at tyskerne ikke kan lage mat, har stygge damer og innvaderer andre land i tide og utide, men satan for noen biltreff da har wtf? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Tråden er ikke død for min del hvertfall! Har bare vært opptatt med andre ting, så planleggingen står stille. Etter gammel tradisjon pleier vi å bestemme oss noen dager før vi drar.. :D Blir nok ikke så ille i år da, må sette meg opp på ferie snart. Har ikke glemt dette, kommer tilbake med info! :cool: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Jeg drar uansett nedover, men det blir i månedskifte juni/juli , da det er Formel 1 der :) Siden blir det ferie rundt i tyskland sammen med kjærringa :) Gleder meg som bare d :) Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Ta en titt i denne tråden for litt filmer fra banen. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7675 Advarsel... reiselysten blir ikke akkurat mindre av disse filmene ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Loppa Ta en titt i denne tråden for litt filmer fra banen. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7675 Advarsel... reiselysten blir ikke akkurat mindre av disse filmene ;) Veeeel......blir ikke akkurat keen på en tur til Ringen etter å ha lest en kondolasjons-protokoll på xxx sider....... Denne derimot gjør at det kribler i gassfoten og reisefeberen sprer seg som ild i tørt hvetebrød Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 noe oppdatering på dette? når og hvem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Eirikoo er jo reiseleder, men jeg synes han tar jobben litt useriøst.... Eirikoo, kom med en dato! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg