Gå til innhold

Ny bil

Ranger emnet

Golf2

Anbefalte innlegg

Har slått på stortromma, og handlet inn en skikkelig julepresang til meg selv i år (eller i fjor da:) ) Bilen er en 1999 mod, 1.8t uten quattro og har gått 120k km.

De to første bildene er tatt av meg "at night" og kvaliteteten er så som så. Det siste er tatt av selger med sommerfelgene på.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfing

Skal kjøpe nye baklykter, da den ene har sprukket. Lurer på å handle inn slike:

znet_lykter_80096.jpg

Vet at mange ikke liker slike lykter, men jeg syns de er ganske så fine. Er det noen som har andre forslag.......?

Nei nei nei.. de lyktene der er puke

Facelift lykter istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe pen bil ja. grattis.

Og ikke kjøp de lyktene der.

fgfg.jpg

facelift lykter. men de har du vell.

om ikke så er disse pene:

FKRL553.jpg

meld deg gjerne inn i Volkswagen Audi Club Norwegen om du ikke alt er der.

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, har ikke meldt meg inn, skal vurdere det:) Er ikke riktig de lyktene jeg har, ryggelyset er et hakk lenger ned. Skjønte egentlig at folket fikk lexuslyktene i vrangstrupen, skal ta rådene deres til etteretning og vurdere noen andre. Finnes det ikke noen helrøde da mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med, vet om utenlanske nettsider, eller har betsillt deler fra utlandet. Har lite greie på slikt, så det hadde vært fint om noen kunne gi meg info og adresser til diverse sider. Tenker egentlig på alt fra senkesett, lykter og slitedeler. Hvilke fallgruver kan man gå i, og fra hvilke land lønner det seg å bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider