demercy Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 her er min aller første modda bil. jeg er så utrolig dårlig i photoshop så den er ikke av de peneste men grei etter min mening. har bare satt på skjørt og sota ruta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Men når du er nybegynner burde du ikke brushe!!Finn heller en bil med samme vinkel som den du modder på,så klipper og limer de delene på,bedre alternativ enn a brush som nybegynner,brush heller når du kan klippe og lime... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hvorfor? like greit å lære det med en gang? Ser du har satt på skjørt, men du må jo få med understellet om du skjønner.. skal være svart mellom skjørt og hjul Om du trenger noen råd, se stickyen "Veiledere" X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 grei den der :D gjør litt mere på sideskjørtene fronten osv... men ellers en fin mod :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 svært bra første mod, demercy... stå på... men senk den før du setter på noe greier.. eller sett på større hjul!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 og forresten, neste gang kanskje litt større bilde? :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demercy Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 skal gjøre så godt jeg kan med å forbedre den. men jeg skjønner ikke helt hvordan man skal bruke lasso tool. når jeg bruker den klarer jeg og holde meg inntil det jeg skal bare en liten stund.. er det noen enklere måter?dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 høyreklikker du på lassotoolen, så kan du velge polygonal lasso-tool. men lær deg heller å bruke pentool... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 enig med keshi der og -x- lær deg pentool med en gang! lett lett ! du finner noen gode tuts på sånt noe i sticky veileder og div andre steder, bare å søke på google. mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg