Vampire Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Combat styling. Fikk ikke til å feste bak fangeren skikkeli. Skruen som skal festet i hjulbuen er jo helt på feil plass. Hvordan fikk dere som har combat styling festet den? Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Vampire Combat styling. Fikk ikke til å feste bak fangeren skikkeli. Skruen som skal festet i hjulbuen er jo helt på feil plass. Hvordan fikk dere som har combat styling festet den? På min så passet den perfekt, men har hørt om folk som måtte flytte festet/borre opp hullet. Hvor stort avvik er det? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Det er ca 10 cm. Brukte sinsykt lang tid på å fa det til kittet til å passe, + at det var sinsykt med luft blærer som måtte fikses. Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Vampire Det er ca 10 cm. Brukte sinsykt lang tid på å fa det til kittet til å passe, + at det var sinsykt med luft blærer som måtte fikses. 10 cm?? det høres utrolig mye ut, tviler på at passformen er SÅ dårlig. Sikker på at du har fått entret inn skruene i bakkanten skikkelig (2 på hvær side) å skrudd de fast? Mulig du må file opp de hulla i bakant for å få skruene til å entre, der hadde jeg ikke noe prob men en venn som bestilte samme kit måtte til å file. Ta noen bilder da, lettere for oss som har slitt med samme kit å se hva som er galt da. Ang blærer så er det noe som måtte slipes ned hos meg også, blir som regel sånn med serieprodusert glassfiber Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Skal prøve å få tatt noen bilder.. Men blir ikke i dag..:o Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Er nok sant som du sier med dårlig passform Jeg lagde bare ett nytt feste lenger bak på bilen, så gikk dette greit. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 festene ved hjulbuene var helt på jordet på kittet mitt også.. måtte lage nye fester. tilogmed de i bakkant måtte justeres noe.. ikke helt konge passform nei.. men ser jo bra ut.. :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg