leeny Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 har en viss bror av en pikk (forrige eier av bilen) som har sota bakruta, og så tatt det av senere. så det meste av varmetrådene mine er borte! så jeg lurte på, er det mulig å sette på nye tråder, eller må jeg bytte rute? Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 du kan kjøpe slik ledande maling til varmetråder på clas ohlson Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hvis du er så heldig å få de av, hvorfor i himmelensd navn vil du da ha de på igjen ? :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by golf gti16v hvis du er så heldig å få de av, hvorfor i himmelensd navn vil du da ha de på igjen ? :) varmetråder er stygt! Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Men veldig fint å ha. Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg