Blueboy Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Selger mine 9x16" hjul, felgene og dekka er strøkne..brukt halv sesong. 215/40ZR dekk,merke kuhmo. passer vw,opel,bmw osv.... innpress: et25 boltsirkel: 4/100 selges grunnet at de blir for brede for min lille polo... må ha nåke så e 1" smalare..;) selges for den rette prisen eller høgaste bud. tlf: 91802947 mail: vidarberge@webmail.no eller du får tak i meg gjennom forumet. vidar. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 et til: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 og et te: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 dei felgane er jo så aldeles ikkje for breie dei då... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by menace dei felgane er jo så aldeles ikkje for breie dei då... ;) bak e dei ikkje for breie! men framme komme dei litt for långt ut.. blir masse steinsprut av det! plaga med det på 8x17 og? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Her ser du at dei kommer ganske langt ut framme...: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Hmm, vandrer disse rett på e30 bmw'n min uten at jeg må valse no da tro? Pris? =) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by bmwpower.no Hmm, vandrer disse rett på e30 bmw'n min uten at jeg må valse no da tro? Pris? =) va ein så lånte felgane og prøvde de på ein e30...han sa det sko gå bra.. men det komme jo litt an på kor møkje bilen e senka og... må muligens modifikasjoner te...elle du kan stiva bilen av...er jo mulig å bare skjere vekk innerkanten på skjermane uten og valse i visst det er lite om å gjere... gi bud du... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by bmwpower.no Hmm, vandrer disse rett på e30 bmw'n min uten at jeg må valse no da tro? Pris? =) dersom du har dei tynne fjørbeina så skal det gå, men dersom du har dei breie som er på 325 iallefall, så må du ha et 10 forran, med et 15 så går det på noken, men tar borti på andre. På e30 eg hadde med 9x16" hadde eg et 10 forran og et 0 bak. då kjem dei ca like langt ut. mvh øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Hvis de er for breie for "blueboy" poloen så er det vel håpløst å få de på en "orginal" polo... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by nitewlkr Hvis de er for breie for "blueboy" poloen så er det vel håpløst å få de på en "orginal" polo... Hadde det vært ET30 foran, hadde det nok gått fint.. sett flere med det.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Må vel heller ha lavere innpress hvis de stikker for langt ut... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by nitewlkr Må vel heller ha lavere innpress hvis de stikker for langt ut... Hue.. høyere innpress.. da kommer de lenger inn.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Kid-A har vel 9-16 rundt om på sin Polo. Med 215/35-16. Tror de og er ET 25. Funker vel greit der Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by LupoB0Y Hue.. høyere innpress.. da kommer de lenger inn.. Pass deg nå STIGGEN ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg