Zetec Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Daft @zetec du kan jo ta ett dommer kurs i DB-drag racing og få den lokale sjappa til kjøpe en term-lab måler eller gjør det selv. så kan du holde egene DB-drag konkuranser selv i sørlandet området... ;) Daft Jepp, jobber faktisk med saken da, og utstyret har ikke så gæli pris heller :) Må bare ha en liten prat med Tor Steinar om ett dommerkurs også :) Han vil sikkert flå meg økonomisk i mange år fremover :D :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Når sånn ca. er terminlista for 2005 ferdig.:rolleyes: :rolleyes: Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 det vet jeg ikke ennå, men det kommer vel om ikke altfor lenge..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Zetec Jepp, jobber faktisk med saken da, og utstyret har ikke så gæli pris heller :) Må bare ha en liten prat med Tor Steinar om ett dommerkurs også :) Han vil sikkert flå meg økonomisk i mange år fremover :D :D Jeg prata med tor steinar like før jul , det blir dommerkurs her nede! :D Jeg og en til skal ta det, så vi får bare mase alle mann på Tor så han får rævva i gir ..... Og hvis du er hypp på å måle bilen din peltz så si ifra . vi har Termpro USB måler til disp i Team DD. Måler i Søgne Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Golf4 Når sånn ca. er terminlista for 2005 ferdig.:rolleyes: :rolleyes: Jeg qouter Tor Steinar Du må nok regne med at noen kommer opp "etterhvert" men vi skal iallefall få opp alle store konkurranser så snart som mulig. -------------------- Tor Steinar Aamodt Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by dBdragger Jeg prata med tor steinar like før jul , det blir dommerkurs her nede! :D Jeg og en til skal ta det, så vi får bare mase alle mann på Tor så han får rævva i gir ..... Og hvis du er hypp på å måle bilen din peltz så si ifra . vi har Termpro USB måler til disp i Team DD. Måler i Søgne Det kommer jeg til å gjøre. Hadde vært litt spennende å sjekket å kjærra spillte for noe etterhvert.. Men først må jeg bli ferdig å bekymre meg om hvordan jeg skal få dritten på plass baki der.. Mangler litt småting for å få satt skikkelig igang, deriblandt fordelingsblokk, noen MDF plater, litt polyester osv..Også er det jo å vri hue for å finne en ordentlig plass til det hele. Håper det kommer en konkurranse eller to her nede, både DB drag og Emma. Hadde vært kult å prøvt det. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Peltz Håper det kommer en konkurranse eller to her nede, både DB drag og Emma. Hadde vært kult å prøvt det. Jeg kommer hvertfall på alle db-drag konk'ene på sørlandet. Samle så mye poeng som mulig ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Blir det no stilling på meg etterhvert, så blir det i super-duper-junior klasse, og ikke i din klasse, det er helt sikkert..håper jeg skal være ferdig rundt april med oppkopling/bygging.. Går litt sent for tiden, og fullstendig etter lommeboka.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Peltz Blir det no stilling på meg etterhvert, så blir det i super-duper-junior klasse, og ikke i din klasse, det er helt sikkert..håper jeg skal være ferdig rundt april med oppkopling/bygging.. Går litt sent for tiden, og fullstendig etter lommeboka.. Ikke i min klasse, why? hehe Og holder du anlegget under 10 000kr og ikke blir sponset så kan du være med i Rookie klassen. Foreløpig Maks 2 basser med maks størrelse på 12" Jeg har lagt inn forslag til endring der, så vi får jo se åssen det blir.. Hvis ikke kommer det jo helt ann på åssen anlegg du har da.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Anlegget består av en Sony cd spiller av ett eller annet kaliber (husker ikke..) , Boston Pro 653, Soundstream Picasso Pic 2.440, Soundstream Tarantula 880/2 og to stk Soundstream Van Gogh 10". Ingenting av anlegget er sponset, men hvilken klasse det er, er ikke det bestemt av kjøpsprisen? Nå er jo ikke mitt anlegg kjøpt i Norge, og har dermed ikke samme pris,som jeg har betalt for det,som den Norske importøren tar for sakene.. Hvis jeg har betalt 10 000 kr for det, og norsk importør tar 20 000 for det samme, stiller jeg da i klasse 25000 kr ?` Hvorfor ikke i din klasse? Regner ikke med du har ett anlegg som er i samme prisklasse som meg, og det er sannsynligvis gjordt en del med bilen for å få den så ressonansfri som mulig, det er ikke min.. Jeg har kjøpt anlegg for å ha godlyd i bilen, og kommer til å bygge videre på motor når anlegget er på plass.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Peltz Anlegget består av en Sony cd spiller av ett eller annet kaliber (husker ikke..) , Boston Pro 653, Soundstream Picasso Pic 2.440, Soundstream Tarantula 880/2 og to stk Soundstream Van Gogh 10". Ingenting av anlegget er sponset, men hvilken klasse det er, er ikke det bestemt av kjøpsprisen? Nå er jo ikke mitt anlegg kjøpt i Norge, og har dermed ikke samme pris,som jeg har betalt for det,som den Norske importøren tar for sakene.. Hvis jeg har betalt 10 000 kr for det, og norsk importør tar 20 000 for det samme, stiller jeg da i klasse 25000 kr ?` Hvorfor ikke i din klasse? Regner ikke med du har ett anlegg som er i samme prisklasse som meg, og det er sannsynligvis gjordt en del med bilen for å få den så ressonansfri som mulig, det er ikke min.. Jeg har kjøpt anlegg for å ha godlyd i bilen, og kommer til å bygge videre på motor når anlegget er på plass.. Prisen går nok etter veiledende Norsk pris ja. Skal du stille i samme klasse som meg på EMMA, så blir det multimediaklassen, og der har vel ikke du noen planer om å stille enda? Vet ikke når jeg kommer i gang der selv, holder nå på å bygge opp en db-drag bil, så EMMA får vente til jeg evt er ferdig med det. Også pga bilen jeg egentlig skulle brukt til EMMA har motorhavari til en pris av ca x-antall kr så kan det ta sin tid, hehe. Så min satsning i år er db-drag og verdensrekord i Street A. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Peltz Anlegget består av en Sony cd spiller av ett eller annet kaliber (husker ikke..) , Boston Pro 653, Soundstream Picasso Pic 2.440, Soundstream Tarantula 880/2 og to stk Soundstream Van Gogh 10". Ingenting av anlegget er sponset, men hvilken klasse det er, er ikke det bestemt av kjøpsprisen? Nå er jo ikke mitt anlegg kjøpt i Norge, og har dermed ikke samme pris,som jeg har betalt for det,som den Norske importøren tar for sakene.. Hvis jeg har betalt 10 000 kr for det, og norsk importør tar 20 000 for det samme, stiller jeg da i klasse 25000 kr ?` Hvorfor ikke i din klasse? Regner ikke med du har ett anlegg som er i samme prisklasse som meg, og det er sannsynligvis gjordt en del med bilen for å få den så ressonansfri som mulig, det er ikke min.. Jeg har kjøpt anlegg for å ha godlyd i bilen, og kommer til å bygge videre på motor når anlegget er på plass.. Hvis utstyret har en veiledende pris på 20 000kr stiller du i 25000kr klassen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by 2maz Hvor er det slike konkurranser pleir å holde til? Er det i østlands området slikt skjer? Hadde vært morsomt å ta en titt en gang. Kanskje stille :) Det er godt mulig det blir EMMA konkurranse her i Bergen i år! Ketil (EmmaNorway) sa det var mulig da jeg var på konk i Kongeparken. Har også snakket med Bilradiospesialisten, og det virket som om de var interessert i å arrangere. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Heisan Stian. Det er riktig at vi har pratet med BRS Bergen om å ha en konkurranse der. Jo flere som pusher Renè, jo bedre er det.. Vi har ihvertfal veldig lyst til å holde en konkurranse der. Lenge siden det sist var en i Bergen. Terminlisten jobbes det med, og vil bli lagt ut så fort datoene blir avklart.. Originally posted by BeemerZ1 Det er godt mulig det blir EMMA konkurranse her i Bergen i år! Ketil (EmmaNorway) sa det var mulig da jeg var på konk i Kongeparken. Har også snakket med Bilradiospesialisten, og det virket som om de var interessert i å arrangere. Mvh Stian Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Er det fremmdeles slik at "utsenden" på bilen har like mye å si som lyden? slik som i gamle NASCA? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg