autod Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by matador Er det fremmdeles slik at "utsenden" på bilen har like mye å si som lyden? slik som i gamle NASCA? nope det har ingen betydning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hehe, litt kuler å komme i en litt "fresh" bil enn i en sur gammel rusten caravelle som dunker trommehinnene ut av hodet ditt. hadde forresten vært kult med noe greier i bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by 2maz hehe, litt kuler å komme i en litt "fresh" bil enn i en sur gammel rusten caravelle som dunker trommehinnene ut av hodet ditt. hadde forresten vært kult med noe greier i bergen. Jo flere konkurranser jo bedre. Og en Caravelle skal man ikke snakke dritt om, en slik ser jeg for meg i db-dragsesongen 2006 ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hei hei... Vi kommer med flere dommerkurs utover, og dette vil vi snarest begynne å planlegge. Hvis det er noen som vil gå på kurs, så send meg (tor@dbdragracing.no) eller peter (peter@dbdragracing.no) en mail snarest, så skal vi se hva vi får til. Vi vil at så mange butikker/team/private som mulig skal arrangere offisielle dB Drag Racing konkurranser, men hvis vi skal komme å arrangere er vi avhengig av en "sponsor", og dette kan for noen høres dyrt ut, selv om det egentlig ikke er det. Derfor kan man helt enkelt arrangere en eller flere dB Drag Racing konkurranser selv..... Vi planlegger flere konkurranser på steder vi aldri har vært i 2005, og med den tilbakemeldingen vi har fått hittil så kommer 2005 til å bli knallbra. For noen så kan det kanskje se ut som mye regler i dB Drag Racing, men det er det ikke, det er faktisk veldig enkelt, men reglene er litt "rotete"... For alle nye deltagere så er det også faktisk gratis å være med første gang på en dB Drag Racing konkurranse (noe som det har vært i flere sesonger).... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 God idè det serdu.. Fikk med meg det først i fjor jeg.. Nå gjør Emma det samme.. Originally posted by Tor Steinar Aamodt For alle nye deltagere så er det også faktisk gratis å være med første gang på en dB Drag Racing konkurranse (noe som det har vært i flere sesonger).... [/b] Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by EmmaNorway God idè det serdu.. Fikk med meg det først i fjor jeg.. Nå gjør Emma det samme.. Svært bra tiltak, tror det kan gjøre litt med rekrutteringen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg