Gå til innhold

Golfen på NBS

Ranger emnet

VeeDub

Anbefalte innlegg

Jeg var på NBS i dag, og hentet så og si alle deler jeg trenger.

uansett, de som har vært der veit om den halve golfen som står inne der.

I dag hadde den 'crystal clear' blinklys i fangeren noe som var sinnsykt rått! Spurte seff om å få med et par, men de hadde ikke fått de inn ennå, de dem hadde var bare til 'demo' utstilling. Men han trudde de kom snart.

Det lå også en ny leppe\spoiler på gulvet under GTI spoilern.

Denne var også rå, men skulle likt å sett den montert på fangeren.

Lurte på om noen har noen bilder med crystal blinkers, og eller den nye spoiler som de har der fastmontert på en 90-fanger.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg to frontblinkere i KLART glass med parklys i fjor sommer. I Tyskland. Kostet meg drøyt 300,- da.. (43,95 €)

Er veldig ålreite de blinkerne syns jeg, men har enda ikke sett andre Golf II/Jetta II med slike blinkere.

Mange som setter i parklys i sine HVITE blinkere, men blir ikke i nærheten av de i klart glass.

post-999-13804850762694_thumb.jpg

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jetta16v

Jeg kjøpte meg to frontblinkere i KLART glass med parklys i fjor sommer. I Tyskland. Kostet meg drøyt 300,- da.. (43,95 €)

Er veldig ålreite de blinkerne syns jeg, men har enda ikke sett andre Golf II/Jetta II med slike blinkere.

Mange som setter i parklys i sine HVITE blinkere, men blir ikke i nærheten av de i klart glass.

Hvordan setter du parklys i dem? Og hvor fra bestilte du dem?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med NBS i går.

Bestilte startmotoren min.

Skulle bestille leppe, men 850kr blei for mye, den stryker nok med i vinter uansett :)

Ellers hørte jeg meg om de Crystal Clear blinklysene. Dem var kommet inn i butikken akkurat når jeg ringte eller noe. Så jeg skulle få dem for 630kr, men egentlige pris blei 750 kr. Jeg gadd ikke bruke så mye på dem :)

Du hadde rett theFANATIC

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...