Marq_ Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 har et komplett 16v intriør til salgs..er til dA en tre dørs jetta eller golf..komplett da med dør sider forann og bak + baksete og begge stolene forann..har også rattet hvis noen er intr..følger også med bryter og ledningene til sete varmen..har dessverre ikke noen bilder men kan si at det er det svarte med de røde stripene i og det er et av de finsete intr jeg har sett i den senere tid...ingen rifter eller noe.. pm for mer info hbo 2500 gi bud!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Skaff ett bilde å send på mail til partypeopletromsoe@hotmail.com er det slik jeg tror så tar jeg det på dagen Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Marq_ har et komplett 16v intriør til salgs..er til dA en tre dørs jetta eller golf..komplett da med dør sider forann og bak + baksete og begge stolene forann..har også rattet hvis noen er intr..følger også med bryter og ledningene til sete varmen..har dessverre ikke noen bilder men kan si at det er det svarte med de røde stripene i og det er et av de finsete intr jeg har sett i den senere tid...ingen rifter eller noe.. pm for mer info hbo 2500 gi bud!!! hvor i landet er intriøret da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 holder til i Maura- ca 1o min nord over fra gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Bilde til infected@online.no om du har! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Marq_ holder til i Maura- ca 1o min nord over fra gardermoen har en kamerat som muligens er intrisert her på lillehammer, kan du sende meg noen bilder om du får tatt det, mpater@online.no er intriøret noe slitt? hull/rifter osv? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 her ligger det bilder http://home.no/burgertyv/16v/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Ser ut som ett ekorn har tatt turen over det en million ganger :P Edit: Ooops, så ikke at det var lappet... Synd..hadde tatt det ellers Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Phantom Ser ut som ett ekorn har tatt turen over det en million ganger :P Edit: Ooops, så ikke at det var lappet... Synd..hadde tatt det ellers lappet? hvor da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Pater lappet? hvor da? Bilde 001 venstre sete høyre side... Men skulle det være øynene mine som lyger så tar jeg det Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Phantom Bilde 001 venstre sete høyre side... Men skulle det være øynene mine som lyger så tar jeg det ser slik ut ja, typisk plass for slitasje... hvorfor kan ikke folk klare å sette seg forsikktig inn i bilen da, å ikke slite ut setene.... hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Har du interiøret enda? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 jepp. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 ligger klart for å hentes..nesten hvertfall må bare shine det litt først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 jeg må se an interiøret i golfen jeg skal hente på søndag først... er xr3i seter så ... tar kontakt jeg Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg