kadett c kongen Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 bare lurer på noen ting... hvordan bakstilling med sperre bruker man hvordan for stilling bruker man??? er det noen spesiell ascoan b man bruker når man bygger om??? 1,9 eller 2,0 er vant til kadett c og der er delen VANSKELIGE og få tak i... hvordan er dette på ascona???? takk for evt hjelp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Du bruker en med 1.6 eller større. Understell kan vere urørt. Om du ikke vil ha sperre da. Det får du ifra manta gsi (og noen andre manta'r tror jeg) . Så tar du frambremser fra rekord 2.2i. De er godkjent til 150 hk. Deler er lett å få tak i. Det som er driten er at det kanskje begynner å bli litt vansklig å få tak i manta 1.8 (ohc-motor) bunnpanne og motorfester. Så må du bygge om varmeapperatet lett for å få plass til fordeleren eller du kan bruke en fordeler flytter. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JÅR Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Her er en grei link... http://www.wheredidyougetthathat.freeserve.co.uk/dutch%20ascona.htm Siter -94 MB C180 -86 MB 190 2,3-16V -81 Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 mulig jeg om en stund kan være behjelpelig med motorfester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by joppa mulig jeg om en stund kan være behjelpelig med motorfester. Skal begynde å lage selv? tjene litt penger... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 når jeg får tid utover har jeg tenkt å lage noen ja, blir ikke så dyre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by joppa når jeg får tid utover har jeg tenkt å lage noen ja, blir ikke så dyre ;) Bra! slike folk vil norge ha. Lager vel manta 1.8 bunnpanner også da du snart;) ...og begynner vel å bli ganske vanskeligt å få tak i 1.6 understelle til kadett C også nå...;) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 jepp, derfor jeg forsker litt på saken ang. 1.6 bakaksel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 bundpanne kan sveises om fra en fwd panne, jeg sveisa om en omega bundpanne til å passe i rekord i helga, ble bra det, er endel jobb men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Oj, veldig interessert i sånne fester jeg og hvis du skal lage! :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg