ha|||on Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Sitat Originally posted by E-30 big Er du sikker på at du noen gang har sett en C S I ...? Slik ser den ut og dette er org. CSI hjul Grunnen til at jeg spurte er at jeg har et gammelt Total BMW hvor en E30 M3 med disse krysseikerfelgene som "S14" har er featured. Der hevdes det at felgene er "Csi-wheels" og at de krever de noe bredere forskjermene. Man kan tydeligvis ikke tro alt man leser, ei heller i BMW-blader!? :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Sitat Originally posted by ElCamino legg ut noen bilder av grenrøret da. Er det laget på bestilling, eller er det slik man får kjøpt over kassa til 325? Selger glemte det igjen når han kom med bilen, så jeg må ta meg en tur til Hamar og hente det først. Og vær så snill å hold dere til topic, csi felger kan diskuteres i egen tråd;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Sitat Originally posted by S14 Gratulerer med pen bil! Sett på komplett M-Tech II styling! Det er etter min mening det peneste på E30! (Ikke m-tech II sideskjørt,men bilen er jo rå fordet da!) http://www.bmwguiden.no/modules.php?full=1&set_albumName=kebjoha&id=aab&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Bilen på den siste linken der, den har full m-tech 2 styling ikke sant? Skjørter oxo? EDIT: Faen sry at jeg messer opp prosjekt tråden din! Vakke meninga :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Det går greit, bare hold dere til e30;) Lagde denne tråden for å lære litt om e30, og finne ut hva jeg skal gjøre med min. Men 850 er uinterressant:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Sitat Originally posted by Espen|3k Bilen på den siste linken der, den har full m-tech 2 styling ikke sant? Skjørter oxo? Nei, den på de to bildene har komplett m-tech 2 styling, ikke den på linken.. Den har M-tech frontspoiler, men ikke sideskjørt.. Ser at jeg har skrevet det litt dumt slik at det ser ut som jeg mener at den sølvfargede på bildene ikke har M-tech II skjørt, men det er altså den svarte på linken som ikke har M-tech II sideskjørt.. ;) Men NÅ er det back to topic! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 For å få mtech 2 på min, hva er det som må gjøres utenom? Passer 88- fangere rett på, og passer mtech 2 vingen rett på? Så litt på koed.dk, men likte ikke at de kun hadde mtech styling i glassfiber. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Denne kebabføneren din ståle...blir dette et sånn ribb ned,bygg det råeste å ødlegg på gatebil eller blir det en litt penere bruksbil? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hehe, vet ikke helt enda. Blir ikke å ribbe ned, for dette blir et rullende prosjekt. Men hvem vet, turbo er ihvertfall høyt på lista her:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Sitat Originally posted by metz hvorfor i alle dager fjerne krommen rundt sidevinduene? fordi "alle andre gjør det" eller fordi du virkelig synes det ser bedre ut? de kromlistene ser bra ut mot den sorte lakken imho.. Endelig en som er enig med meg! Takk!! :D Har ikke hørt annet en fjern den chromen siden jeg begynte på bilen min.. Kjøpte chroma speil isteden for jeg da.. ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Kanskje vært en ide med mere chrome ja, hmmm? Men har uansett lagt opp en prioriteringsliste: -Få tak i en m20b25, og sette i den. -Kjøpe sportsinteriør. -Begynne overhaling av m20b27 blokka, undersøke hvor mye den kan borres osv. -Få bilen i teknisk 100% tilstand og eu godkjenne. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Sitat Originally posted by AnDtHo Endelig en som er enig med meg! Takk!! :D Har ikke hørt annet en fjern den chromen siden jeg begynte på bilen min.. Kjøpte chroma speil isteden for jeg da.. ;) Eg syns bare det hadde sett bedre ut på hans bil! Chromen rundt vinduene dine + Chrome speilene ble veldig fint på din bil syns eg :) Så det er alt ettersom for min del! Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Om jeg beholder chrome eller ikke, kommer nok an på hva som blir gjort eksteriør messig ellers. HVilken type styling, felger osv... Men et spm om den b27 blokka, noen som vet hvor mye den trygt kan borres opp? Samme blokka som b25, bare lengre slaglengde. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Sitat Trenger forresten nye dørtrekk, er en som syntes det så tøft ut med 6x9" i døra:mad: Noen som skal selge, så skrik ut [/b] Har lyse (kremfarget) "skinn" trekk til 2 dørs. Kanskje feil farge. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Sitat Originally posted by TAm Har lyse (kremfarget) "skinn" trekk til 2 dørs. Kanskje feil farge. Ser sånn ut.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Takk, men tror nok de passer dårlig med svart interiør;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg