Cathan Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Det må være rekord. Ble også tatt en gang i begynnelsen av november. Der har jeg ikke hørt noe enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Har vært juleferie vettu ;) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 sikker på at den regningen ikke er fra november da? :rolleyes: Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by jødahl Har vært juleferie vettu ;) Ja, men den i november har jeg ikke hørt noe fra. Var om kvelden så det blinket kraftig. Kjørte med firmabilen begge gangene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Cathan Ja, men den i november har jeg ikke hørt noe fra. Var om kvelden så det blinket kraftig. Kjørte med firmabilen begge gangene. Men hvis du kjørte med firmabilen er det vel firmaet som får regninga? :rolleyes: Men jeg regner jo med at firmaet ikke gidder å betale den for deg da! ;) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Kebab gud sikker på at den regningen ikke er fra november da? :rolleyes: Ja. Det står Damsgårdstunellen på boten. 96 i 80 sonen. Sendte brevet tilbake til Hordaland politidistrikt i går. Ble tatt med firmabil så de sendte brevet til jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by jødahl Men hvis du kjørte med firmabilen er det vel firmaet som får regninga? :rolleyes: Men jeg regner jo med at firmaet ikke gidder å betale den for deg da! ;) Det gidder de sikkert ikke. Da hadde jeg blitt glad. har betalt litt over 20000 i bøter nå. De betaler bare parkeringsbøter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Damen min skulle hente meg på jobb 21 desember og ble tatt i damsgårds tunnelen.. Fikk 90 i 80 sonen.. Altså 1200 kr i bot.. Men jeg fikk brevet på Julaften!! Post stemplet 23 desember!! virker som om politiet anstrengte seg litt ekstra for at jeg skulle få den boten før julen var over!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 er dette tunellen ut av bergen sentrum mot åsane(?) ble tatt der..men hadde kjøpt bilen for en time siden..hmm..hvem blir regninga sendt til? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by wicky124 er dette tunellen ut av bergen sentrum mot åsane(?) ble tatt der..men hadde kjøpt bilen for en time siden..hmm..hvem blir regninga sendt til? Du tenker på fløyfjellstunellen. Damsgårdstunellen går til/fra Loddefjord, sotra osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 De sender ikke ut brev fra fotobokser hvis fører ikke synes på bildet. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 I dag fikk jeg brevet hjem til meg. De vil ha 2000 kroner av meg for 94 i 80 sonen og det er greit. Får ikke prikker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hehe, de er veldig raske når det er noe de virkelig brenner for. sjelden så raske når det gjelder anmeldelser og lign Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by pahf hehe, de er veldig raske når det er noe de virkelig brenner for. sjelden så raske når det gjelder anmeldelser og lign De er det. Det sto i brevet at de ville at jeg skulle sende det innen 7 dager. Jeg skal vente 7 dager så tar det lengre tid før jeg får den. Lyst å dele den opp i 4 avdrag sånn at det tar lengre tid, men det er bare stress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Kjempe det å dele den opp. De bruker lenger tid på å få pengene. De må sende ut flere giroer. De tjener mindre, mer arbeid. OG DET ER RENTEFRITT....:D Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg