Gå til innhold

Tatt i fotoboks 21/12. Fikk regning 3/1

Ranger emnet

Cathan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cathan

Ja, men den i november har jeg ikke hørt noe fra. Var om kvelden så det blinket kraftig. Kjørte med firmabilen begge gangene.

Men hvis du kjørte med firmabilen er det vel firmaet som får regninga? :rolleyes:

Men jeg regner jo med at firmaet ikke gidder å betale den for deg da! ;)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jødahl

Men hvis du kjørte med firmabilen er det vel firmaet som får regninga? :rolleyes:

Men jeg regner jo med at firmaet ikke gidder å betale den for deg da! ;)

Det gidder de sikkert ikke. Da hadde jeg blitt glad. har betalt litt over 20000 i bøter nå. De betaler bare parkeringsbøter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen min skulle hente meg på jobb 21 desember og ble tatt i damsgårds tunnelen..

Fikk 90 i 80 sonen.. Altså 1200 kr i bot.. Men jeg fikk brevet på Julaften!! Post stemplet 23 desember!! virker som om politiet anstrengte seg litt ekstra for at jeg skulle få den boten før julen var over!!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

hehe, de er veldig raske når det er noe de virkelig brenner for. sjelden så raske når det gjelder anmeldelser og lign

De er det. Det sto i brevet at de ville at jeg skulle sende det innen 7 dager. Jeg skal vente 7 dager så tar det lengre tid før jeg får den. Lyst å dele den opp i 4 avdrag sånn at det tar lengre tid, men det er bare stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe det å dele den opp. De bruker lenger tid på å få pengene. De må sende ut flere giroer. De tjener mindre, mer arbeid. OG DET ER RENTEFRITT....:D

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider