mihkku Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Snakk om raskt arbeid. De må ha vært desperate etter å ha tømt statskassa for å få julepenger. Ble flasha for 1 år siden, har enda ikke sett snurten av regningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by Dr_S De sender ikke ut brev fra fotobokser hvis fører ikke synes på bildet. Nei.. de ringer eieren av bilen ;) En kammerat ble blinket i en slik digital fotoboks forige uke.. fikk telefon dagen etter han.. Han rotet med cd-spilleren da han kjørte forbi boksen.. så ansiktet var utydelig.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Ikke for å være frekk, men du er helt idiot som kjører for fort i damgårdtunellen, kameraene der og i fløytunellen er på nesten hele tiden, ser folk blir flasha 2-3 ganger i uka jeg... til og med samboeren min ble flasha der, folk veit at det er kameraer der men tar sjanser hehe, ler hver gang en blir flasha jeg!!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 helt enig digger.. De kameraene er aktive stort sett hele tiden og jeg ler like mye hver gang noen sier de blir tatt... Beste var når jeg kappet med et vogntog på jobben.. begge hadde 100 gjennom damsgårdstunnelen og han bremset ikke forbi bokset.. Han ble blinket! håper virkelig han har fått den boten. Han er sjåfør av yrke og tenker ikke på fotobokser! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg