Gå til innhold

Dyrere å kjøre for fort!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Dyrere å kjøre for fort

Økte satser fra 1. februar

Nå blir det enda dyrere å bryte veitrafikkloven. Fra 1. februar i år økes alle satsene med 30 prosent, enten du kjører for fort, svinger feil eller kjører på steder du ikke har lov til.

VG.no

nye satsene!!

1105172260.76245.jpg

jippi.. dette ska bli gøy.. noen som har troen på at dette hjlper?? ikke jeg!! kanhende at 2 av 15 kjører saktere på enkelte steder enn før..men det er alt og..

:pisser: Norg :ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe tro på at det hjelper... før politet selv begyner å følge reglen.

Bare å følge med så ser dere hvor mye feil de gjør...

:mad:

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så seinest i går en politibil i Asker som brøt regler. Er et sted det ikke er lov å svinge til venstre, man må ta til høyre og snu i rundkjøringen, som ikke er noe problem. Men isteden svingte de til venstre, fordi det er kortere... (De skulle til politistasjonen) istedenfor å ta den korte turen innom rundkjøringa.

Hadde vært gøy å hatt på film eller noe...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet ja.. har ikke sett de blinke ut av rundkjøringer før jeg.. men det som virkelig tok kaka, var når jeg var en tur innom kongsvinger, så kommer jeg og stebroren min gjennom rundkjøring, og der kommer politiet MOTSATT vei i rundkjøringen, de hadde ikke sirener eller lys på, de kjørte heller ikke fort, de bare kjørte feil vei i rundkjøringen som om det var helt vanlig... er det mulig sier jeg ass..

Volvo 360 turbo selges. PM for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår