Gå til innhold

JPG: Nydelig OneVia

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by The cowboy

ooh.. den var nydelig!! slike biler trenger vi flere av her i verden..hehe :)

er det en norsk bil eller?

Ja, det er en herlig bil. Den kommer forresten fra USA, og siden jeg vet at folk kommer til å spørre - felgene er 5Ziegen FN01R.

Sil80 er penere ...

Kan være, men selve Silvia-karrosseriet er lettere og stivere. Men det er smak og behag - jeg liker selvfølgelig begge, men Silvia'en trekker det lengste strået på grunn av ekstremt høy JDM-faktor og sjeldenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Ikke legg ut sånt Øyvind.

200sx'en min forsvant i dag, og får bare tårer i øya når jeg ser slike bilder:mad:

Har du solgt S13' din? Hvorfor? Øyeblikks galskap?

Er så jeg må grine. Det er kunst! Hva annet kan man si? Og 100000000000 ganger bedre enn "førstemann til 1000 klistremerker-stilen"

Word. Men det beste av alt, iallefall slik jeg ser det - er helhetsinntrykket. Denne bilen formelig oser av soliditet; ser ekstremt velbygd og lite skrammel-aktig ut.

Er det bare her bildet/bildene ikke funker?

Nå skal det iallefall funke. Byttet fra direktelinking til å hoste bildet selv hos mitt webhotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 70c

Enig, synes sil80ene har den peneste delen fra hver bil. Hadde ikke hatt noe i mot å eie en onevia, men den ser ikke like bra ut i mine øyne. Er det den som kalles 240sx SE i usa?

Stemmer, det! det er fordi den har en 2,4 liters drittmotor i usa, som er mer utslippsvenlig.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider