Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 For the record: "OneVia" = Fronten (skjermer, panser, fanger og lykter) fra ONE-Eighty SX (RS13 og RPS13) og resten av bilen er SilVIA (PS13 og KPS13). Samme som Svinball sin, bare motsatt. Flott vogn? Smakfull og stilren synes nå jeg. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ooh.. den var nydelig!! slike biler trenger vi flere av her i verden..hehe :) er det en norsk bil eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Sil80 er penere ... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by The cowboy ooh.. den var nydelig!! slike biler trenger vi flere av her i verden..hehe :) er det en norsk bil eller? Ja, det er en herlig bil. Den kommer forresten fra USA, og siden jeg vet at folk kommer til å spørre - felgene er 5Ziegen FN01R. Sil80 er penere ... Kan være, men selve Silvia-karrosseriet er lettere og stivere. Men det er smak og behag - jeg liker selvfølgelig begge, men Silvia'en trekker det lengste strået på grunn av ekstremt høy JDM-faktor og sjeldenhet. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Ikke legg ut sånt Øyvind. 200sx'en min forsvant i dag, og får bare tårer i øya når jeg ser slike bilder:mad: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Er så jeg må grine. Det er kunst! Hva annet kan man si? Og 100000000000 ganger bedre enn "førstemann til 1000 klistremerker-stilen" Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Er det bare her bildet/bildene ikke funker? :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by nissan s13 Ikke legg ut sånt Øyvind. 200sx'en min forsvant i dag, og får bare tårer i øya når jeg ser slike bilder:mad: Har du solgt S13' din? Hvorfor? Øyeblikks galskap? Er så jeg må grine. Det er kunst! Hva annet kan man si? Og 100000000000 ganger bedre enn "førstemann til 1000 klistremerker-stilen" Word. Men det beste av alt, iallefall slik jeg ser det - er helhetsinntrykket. Denne bilen formelig oser av soliditet; ser ekstremt velbygd og lite skrammel-aktig ut. Er det bare her bildet/bildene ikke funker? Nå skal det iallefall funke. Byttet fra direktelinking til å hoste bildet selv hos mitt webhotell. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Har du solgt S13' din? Hvorfor? Øyeblikks galskap? Måtte bare ha noe som var kjøreklart nå. Men det kommer nok en ny Nissan når jeg har fått unna en del utgifter jeg har nå:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Fin bil! Må ha en sånn en gang! Har veldig lyst på Onevia eller Silvia cab. Må være den ultimate sommerbilen! Veldig sjelden da... Edit: Fant bilder av Silvia cab: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Kebab gud Sil80 er penere ... Enig, synes sil80ene har den peneste delen fra hver bil. Hadde ikke hatt noe i mot å eie en onevia, men den ser ikke like bra ut i mine øyne. Er det den som kalles 240sx SE i usa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by 70c Enig, synes sil80ene har den peneste delen fra hver bil. Hadde ikke hatt noe i mot å eie en onevia, men den ser ikke like bra ut i mine øyne. Er det den som kalles 240sx SE i usa? Stemmer, det! det er fordi den har en 2,4 liters drittmotor i usa, som er mer utslippsvenlig. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 det er vel strengtalt bare en s13 sedan. ? det går en sånn ustylet rød en her i norge. har du flere bilder av den over. og denne da en cab: dårlig stylet da. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Jeg personlig liker best Silviaen... Fått den på norske skilter... Fy F. så fett karrosseri det er på bilen... Nesten Skyline og bedre enn 200sx S14 Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg