Janson Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Hei Jeg har nettopp kjøpt min første bil, en '97 Honda Civic h/b 1.4is. Bedre julegave skal man vel lete lenge etter :D Hadde tenkt til å legge ut en slags "min bil" tråd på Club-honda, men det ser ut som om det kan ta sin tid ;) Men, tilbake til spørsmålet mitt. Jeg har sett på noen sider hvor de selger Honda stash, og på alle delene står det at den passer til "EK4", "EG9" etc etc Så det jeg lurte på var hva betegnelsen for bilen min er! Setter stor pris på svar her, og det kommer sikkert en hel del flere spørsmål :D Hilsen Daniel Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 du har nok en EJ9.. finner liste over modeller og greiers på http://www.vingerhagen.com/users/jall/hondachassis/index.html Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAS612 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Du har en EK. Ser du skriver h/b noe som er hatchback. Og HB av 97-00 er EK. Ser i linken at det står EJ, men det er feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johgla Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 er nok en EK ja....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 I går så fikk jeg brev fra biltilsynet om omregistrering av "...Civic/EJ9" så bilen er nok en EJ9, og ikke en EK. Nå er ikke jeg noen ekspert på civic, men det kom vel en forandring av no slag på 98 modellen. Kanskje det er denne du mente? Men hva med dx/ex og det der da? For på powerzone f.eks, så står det at de forskjellige luftinntakene passer til dx/ex og lx/hX osv.. Er dette også en betegnelse som gjelder bilen min, eller er det eldre/nyere modeller? Takker for alle svar Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg