Gå til innhold

Golf GTI G60 Skal selges!

Ranger emnet

Solberg

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal selg min 1990mod. Golf GTI G60 så fort som mulig pga. kjøp av amcar.

Bilen er påkostet rundt 40.000kr siden i sommer og er 90% strøket. Har kostet meg rundt 100.000 så langt og har slått helt fra meg i og komme i plus.. :D

Bilen har ikke noe styling eller lignende men er helt orginal mørkeblå mettalic. Orginale BBS Vinterfelger og BBS RM sommer felger. Flotte felger.

Ny overhalt G-lader fra g-tech montert og akkurat innkjørt samt 70mm ladehjul og Glocker (SND) Stage2 chip.

-Nye dempere montert og bremse klosser.

-Motor og Girkasse skiftet. Gått ca. 140

-Rullelengde på bilen er rundt 185

-Vebastor Varmer montert.

-StartSperre & Sweguard Alarm.

-Dele motor + defekt girkasse følger med.

MINUS VED BILEN*

Rust bak i bagagerom. Skal fixes for salg. Ellers ikke noe rust.

Mikroskopisk bulk i sjofør døren.

Pris på bilen er rundt 60 lapper. Kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Bilen står utfor tromsø.

Noen bilder.

g60_00.JPG

g60_01.JPG

g60_02.JPG

g60_03.JPG

g60_04.JPG

g60_05.JPG

g60_06.JPG

Golf G60 Selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaldBlod

NESTEN?!?

Joda, kun bare nesten. lol.

Som sagt er bilen 100% orginal utenom chip/ladehjul/ratt ect. og har hatt den innstillingen at den skal være siden bil er såpass godt vedlikeholdt. Noen vill ha en tungt styla bil og andre ikke.;)

Tror man skal lete en stund efter en bil som ser slik ut med orginal lakk og intriør. Minimalt med slitarse på lakk og intriør.

Golf G60 Selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen flere bilder av bilen? også av det som var minus ved den? der det var rust? er motoren i bra stand? brukr den noe olje? eller noe annet som er slitt/defekt osv?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

har du noen flere bilder av bilen? også av det som var minus ved den? der det var rust? er motoren i bra stand? brukr den noe olje? eller noe annet som er slitt/defekt osv?

Hei pater.

Skal få tatt noen flere bilder av bilen. Bilen er nå verksted og får skiftet noen eksos pakninger og har fått satt inn girkassa.

- ved bilen.

Slitte sommerdekk. :D

Rust bak støtfanger bak. DETTE SKAL REPARERES FØR SALG.

Angående motorn så "skal" den være gått 140-150.

Alt av tette ringer skiftet. Bruker ikke noe merkbart med olje.

Utenom dette tror jeg ikke det skal være noe. Hvis det er av interesse så kan du jo PM meg.

Golf G60 Selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider