Gå til innhold

Tråden om E36 anlegget mitt

Ranger emnet

2maz

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette av venstre forhjul?

I så fall er dekket lagt på felgen feil vei.

Kanskje litt lurt å sjekke før du "gir gass"?!

Hvordan går det med frontsystemet ditt?

Noen nye bilder?

Mvh

Pål

Dette her er høyre heldigvis bak :), men fint du er på vakt ;)

Ikke kommet noe lengre med frontsettet. Skal snart begynne på diskantholderen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
neon som har tenkt på å sette suben ut gjennom ski hullet mellom setene?? og en lukket kasse, som du har mye bedre kontroll på , med tanke på en portet kasse så trenger du ikke så myeefekt men desto lettere og få det til å låte dårlig . men en lukket kasse spiller mye finere,

Joda, dette er tenkt på. Men slik som det er nå låter det faktisk ikke så gale. Men har ikke fått prøvd det med skikkelig spiller enda. Når har jeg jo bare den kassett driten min samt jeg har "bygget om" til en signal utgang siden dette ikke er orginalt og i tilleg splittet det. Så optimalt er det ikke. Og jeg mangler en bassport.... har bare 1 nå. Problemet mitt akkurat nå, er at når jeg prøver å spille litt høyt med trøkk i. Så hopper cd'ene i cd skifteren. Så neste måned skal jeg kjøpe en spiller av autod.

Ikke gjort så mye i det siste. Har blitt en del kjøring med provisorisk oppkoblet anlegg :D

Men jeg må nok finne veien tilbake til garasjen snart. Hadde vært kult å delte på emma når jeg skal over til Gatebil uansett :) Men tror ikke jeg blir ferdig til det. Eller om jeg hadde hatt sjangse mot de andre :rolleyes:

Har forresten fått mange bemerkninger på at det var ganske klar lyd i bilen. Har da bare et Morel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
.......Har forresten fått mange bemerkninger på at det var ganske klar lyd i bilen. Har da bare et Morel frontsett......

hehe... dette ser bra ut 2maz! rekord klar og musikalsk register er nøkelord med Morel!! Jeg fikk montert 2x6.5" i hver dør (midlertid montert)og spiller greit nok uten subber da disse ikke er ferdig ennå. Disse elementene bare vokser med oppgaven -bedre er signalen de føres med, bedre låter de... yodude

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rett før i dag hatt alt av anlegg ut av bilen, for nå skulle det bli skikkelig ferdig. Hadde kjørt så lenge med provisorisk oppkoblet anlegg.

Slik så det altså ut da det ble etterlyst bilde av den akkurat nå for tiden.

P6240046.jpg

Begynte å sette inn igjen i dag, og planen er å få lyd igjen over helgen.

Litt dårlig passform på den første platen

P6240047.jpg

Så da var det å lage en ny :)

Holder her på å trekke den om i svart vinyl.

P6240051.jpg

Voila!

P6240058.jpg

P6240055.jpg

Satte en stund å tenkte hvor jeg skulle plassere varseltrekant, hjul kryss, førstehjelpsskrin osv, Løsning: Snu reservehjulet, og kappe den jernstangen. Da var det plass til litt dilldall nedi der :)

P6240079.jpg

Etter litt riving, dytting, sliting og banning så fikk jeg kablene skikkelig lagt opp. Her kommer signalkabelen til 6 kanaleren ut av "veggen"

Og her er da og plassen til forsterkeren.

P6240068.jpg

Cd skifte på plass igjen P6240066.jpg

P6240063.jpg

Og til slutt subben inni igjen. (det dritet som er på den er vann....)

P6240080.jpg

Da gjenstår det bare masse kabler

Her er litt av det:

P6240070.jpg

Og forsterkerene. Samt litt forskjellige delerl som ikke er laget ferdig.

HEr er noen som snart er klart til trekking av vinyl.

P6240073.jpg

Skal prøve å være flinkere å oppdatere :popcorn . Gadd ikke skrive så mye nå siden jeg vil ZZZove litt akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider