Gå til innhold

Tråden om E36 anlegget mitt

Ranger emnet

2maz

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Status: Pengene går i å fikse bilen med diverse små plukk. Har jo vært litt uheldig og der gikk litt unødvendig $$ og så er det litt andre ting som må ordnes

Men det kommer det kommer ;)

Har sett at du og "vipe" har begynt :)

Ja må prøve å "shine litt opp" baki der :)

Hvordan er lyden fremme i din bil? Disse tyske panzer-vognene er jo ganske så tett bak til bagasjerommet. Får du noe trykk fremme..?

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må prøve å "shine litt opp" baki der :)

Hvordan er lyden fremme i din bil? Disse tyske panzer-vognene er jo ganske så tett bak til bagasjerommet. Får du noe trykk fremme..?

Jada, det er dunk i ryggen og håret vibrerer. Gjorde litt på anlegget i dag. Sktudde diverse deler fast i bilen og monterte 1 stk 4" bassport til i kassen. Det ble ikke fin lyd av :( Så jeg tettet den igjen med skumgummi. Lukket var litt lite "trøkk" i men hattehyllen holdte på å poppe ut! En bassport var greit med trøkk og fin lyd. Ble litt mye blaffring med 2 porter. Jeg har da altså gjort nooe i dag ;)

Holder nå på å tenke ut designet til hattehyllen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 5 months later...

Hei og hå folkens.

Dere som savner oppdateringer på dette prosjektet må jeg nok skuffe med den nyheten at prosjektet er avsluttet. Bilen er solgt så den nye eier var ikke intressert i et så dyrt anlegg. Så da ble alt demontert.

Men den gode nyheten er at i skrivende øyeblikk står det en nedstøvet Bmw e36 cab i garasjen. Hvor et nytt prosjekt er satt i gang. Det kommer snart opp en tråd om det i prosjektforumet.

2maz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider