Gå til innhold

Toyota Soarer Twin Turbo

Ranger emnet

Quicksilver

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i Europa så heter bilen Lexus SC400 men da med en svett V8. deler får man kjøpt på din nærmeste Toyota forhandler. og delene er like billige som til alle andre toyotar ;) det er null problem å regge denne i norge. det er 280hk i den i dag men de er like lette å trimme som en Supra :D

bilder kommer så fort jeg får tid til å ta dem.

her er flere bilder av bil modelen inn til videre : http://www.intellexual.net/lex.html

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ender vel opp på ca 150.000 ferdig reg?

Hadde det vært manuell, så skulle det vært august nå, for da hadde du fått 60k så fort det hadde latt seg gjøre.

En eventuell kjøper bør nok være fornøyd, for den er jo så forbanna lekker!

EDIT: Forstår at det er et arkivbilde, men allikevel!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den forsiktige kjøperen jeg er vil jeg gjerne se en tilstandsrapport, gjerne NAF-test, selv om bilen ser veldig bra ut.

Kall meg gjerne kresen, men i motsetning til mange andre interessenter har jeg i alle fall penger å handle for... ;)

Får jeg se en test skal du få et bud.

Jan K.

R33 Insured by Ruger&Beretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

i Europa så heter bilen Lexus SC400 men da med en svett V8. deler får man kjøpt på din nærmeste Toyota forhandler. og delene er like billige som til alle andre toyotar ;) det er null problem å regge denne i norge. det er 280hk i den i dag men de er like lette å trimme som en Supra :D

bilder kommer så fort jeg får tid til å ta dem.

her er flere bilder av bil modelen inn til videre : http://www.intellexual.net/lex.html

finnes det noen reg. i norge? Godkjennings brev bra biltilsynet? eller har de sagt at denne går greit å få på skilt?

Vi fikk samme beskjed om en annen bil, og det tok et år å få den på skilt, og da ikke på lovlig vis en gang. ville hatt 100% klarsignal før jeg vurderte denne bilen.

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...