mtharaldVW Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 I dag tok jeg motorvask på bilen. resultatet ble visuelt sett bra, men angrer dypt. ting og tang har slått seg vrange. det første problemet var at fordelerlokk og plygger var blitt våte, og motoren gikk som en snekke. greit nok, dette fikk jeg da fikset. men når jeg kom hjem i garasjen, slo av motoren så startet radiator viften å snurre. den snurret og snurret og ville faktiskt ikke gi seg. nå har jeg bare dratt ut ldeningen på vifta og håpet at ting ville bedre seg over natten..!!hehe. Er det noen som har tips til meg? kan det være en våt kontakt. hvilken kontakt er det som sier at vifta skal gå!? Noen som vet hvor denne ligger? Forresten så har jeg en vr6 -92. håper på hjelp. mvh Mads Tharaldsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by mtharaldVW I dag tok jeg motorvask på bilen. resultatet ble visuelt sett bra, men angrer dypt. ting og tang har slått seg vrange. det første problemet var at fordelerlokk og plygger var blitt våte, og motoren gikk som en snekke. greit nok, dette fikk jeg da fikset. men når jeg kom hjem i garasjen, slo av motoren så startet radiator viften å snurre. den snurret og snurret og ville faktiskt ikke gi seg. nå har jeg bare dratt ut ldeningen på vifta og håpet at ting ville bedre seg over natten..!!hehe. Er det noen som har tips til meg? kan det være en våt kontakt. hvilken kontakt er det som sier at vifta skal gå!? Noen som vet hvor denne ligger? Forresten så har jeg en vr6 -92. håper på hjelp. mvh Mads Tharaldsen sikkert temp føleren som ligger i motorrommet som går til jord som gjør det.... har en kompis som hadde det samme problemet som det dere og da var det ledningen som hadde falt av føleren... og nei er ikke sikker på hvor den står men den er det et eller annet sted :D Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 På 1.8 literne så står denne etterkjølings-giveren oppå toppdekslet, inn mot innsuget. Vil tro den skulle sitte på omtrent samme plass. Om denne f.eks blir jordet vil viften gå hele tiden. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Jeg får prøve og tørke kontaktene. Takk for tips...!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Håper du ikke ler når jeg sier det ,men jeg måtte bare være sikker på at du er klar over at vifta fortsetter å gå hvis du stopper motoren når vifta har startet, den pusler å går en liten stund og så stopper den av seg selv. Du er helt sikker klar over det, men jeg måtte nå bare si det i tilfelle :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Vet hvordan det føles ass .. Tørr ikke ta det lenger ejg ,, vasker for hånd.. Jeg tok det for ca 2 mnd sden ,, motoren er fortsatt rar etter det ,går rart når den er kald osv. Jeg tørket vann i plugger og ledninger osv. Bilen fungerte så fint en stund så kom det tilbake .. :( Skal gå grundig igjennom motren en dag Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.