Gå til innhold

Helsikkes motorvask...!

Ranger emnet

mtharaldVW

Anbefalte innlegg

I dag tok jeg motorvask på bilen. resultatet ble visuelt sett bra, men angrer dypt. ting og tang har slått seg vrange. det første problemet var at fordelerlokk og plygger var blitt våte, og motoren gikk som en snekke. greit nok, dette fikk jeg da fikset. men når jeg kom hjem i garasjen, slo av motoren så startet radiator viften å snurre. den snurret og snurret og ville faktiskt ikke gi seg. nå har jeg bare dratt ut ldeningen på vifta og håpet at ting ville bedre seg over natten..!!hehe.

Er det noen som har tips til meg? kan det være en våt kontakt. hvilken kontakt er det som sier at vifta skal gå!? Noen som vet hvor denne ligger?

Forresten så har jeg en vr6 -92.

håper på hjelp.

mvh

Mads Tharaldsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mtharaldVW

I dag tok jeg motorvask på bilen. resultatet ble visuelt sett bra, men angrer dypt. ting og tang har slått seg vrange. det første problemet var at fordelerlokk og plygger var blitt våte, og motoren gikk som en snekke. greit nok, dette fikk jeg da fikset. men når jeg kom hjem i garasjen, slo av motoren så startet radiator viften å snurre. den snurret og snurret og ville faktiskt ikke gi seg. nå har jeg bare dratt ut ldeningen på vifta og håpet at ting ville bedre seg over natten..!!hehe.

Er det noen som har tips til meg? kan det være en våt kontakt. hvilken kontakt er det som sier at vifta skal gå!? Noen som vet hvor denne ligger?

Forresten så har jeg en vr6 -92.

håper på hjelp.

mvh

Mads Tharaldsen

sikkert temp føleren som ligger i motorrommet som går til jord som gjør det.... har en kompis som hadde det samme problemet som det dere og da var det ledningen som hadde falt av føleren... og nei er ikke sikker på hvor den står men den er det et eller annet sted :D

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke ler når jeg sier det ,men jeg måtte bare være sikker på at du er klar over at vifta fortsetter å gå hvis du stopper motoren når vifta har startet, den pusler å går en liten stund og så stopper den av seg selv. Du er helt sikker klar over det, men jeg måtte nå bare si det i tilfelle :)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det føles ass .. Tørr ikke ta det lenger ejg ,, vasker for hånd.. Jeg tok det for ca 2 mnd sden ,, motoren er fortsatt rar etter det ,går rart når den er kald osv. Jeg tørket vann i plugger og ledninger osv. Bilen fungerte så fint en stund så kom det tilbake .. :( Skal gå grundig igjennom motren en dag

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider