mtharaldVW Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 I dag tok jeg motorvask på bilen. resultatet ble visuelt sett bra, men angrer dypt. ting og tang har slått seg vrange. det første problemet var at fordelerlokk og plygger var blitt våte, og motoren gikk som en snekke. greit nok, dette fikk jeg da fikset. men når jeg kom hjem i garasjen, slo av motoren så startet radiator viften å snurre. den snurret og snurret og ville faktiskt ikke gi seg. nå har jeg bare dratt ut ldeningen på vifta og håpet at ting ville bedre seg over natten..!!hehe. Er det noen som har tips til meg? kan det være en våt kontakt. hvilken kontakt er det som sier at vifta skal gå!? Noen som vet hvor denne ligger? Forresten så har jeg en vr6 -92. håper på hjelp. mvh Mads Tharaldsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 sitter en termostat kontakt på ventilkåpa på min. sikkert noe av det samme på VR6'n. ble vel jorda når den blei våt. kjør bilen til vannet er vekk så hjelper det sikkert Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg