Gå til innhold

Lekker bremseveske!! HJELP!?!?

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Originally posted by Utrykningspolitiet

det er nok bare å svelge ironien i nicket mitt..

Dersom pedalen bare er myk/ lav, så er årsaken luft i systemet.

Hadde du hatt lekkasje hadde pedalen tilslutt gått helt ned etter langvarig press.

Med lekkasje i hovedsylinderen så må du pumpe som en gal og be til gud ved neste sving....

Vel, den er litt myk, men ikke noe lav! Så det virker ikke som om det er luft i systemet :\ Og hvorfor synker mengen med væske om det bare er luft?

Kan prøve det med langvarig press og.. En liiiiiiiten lekkasje i sylinderen gir vel ikke så dramatisk virkning?

Skal se om jeg får luftet den i morgen, bytte vesken i samme slengen (just in case)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Vel, den er litt myk, men ikke noe lav! Så det virker ikke som om det er luft i systemet :\ Og hvorfor synker mengen med væske om det bare er luft?

Kan prøve det med langvarig press og.. En liiiiiiiten lekkasje i sylinderen gir vel ikke så dramatisk virkning?

Skal se om jeg får luftet den i morgen, bytte vesken i samme slengen (just in case)...

Skru sylinderen løs fra vakuumforsterkeren og se om det er veske der.

Jeg tror ikke det kan bare lekke litt der. Hadde det problemet på en URQuattro og hadde hjertet i halsen i noen timer etter å ha hoppet rett over en rundkjøring i 70 km.t på Lørenskog...Det sa bare poff og pedalen gikk rett i gulvet.

Det kan svette ut av morkne slanger..muligens

Enig med deg at du burde bytte veske og lufte først, for så vrikke og vri på alle slanger. De skal tåle mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider