Gå til innhold

ISV re-routing kti og slange til luftfilter ØK!

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

En sikkerhetsfunksjon i Digifant

 

Blir brukt når ladetrykket blir for høyt. Da åpner hjernen ISV (tomgangsventilen) for å slippe ut overtrykket for å være sikker på at motoren ikke får for mye trykk. Blir også brukt for å slippe ut trykket helt på topp mot turtallsperren for å få et mykere kutt ved turtallssperren. Sånn litt forenklet

 

Var det forresten orginalslangen du var ute etter CorraDon?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Jepp, visst ikke noen har noe bedre til salgs;D Må få tak i pga doble luftfiltre!

 

Har en ekstra liggende jeg tror jeg, men med orginalen blir den liggende for nærme radiatoren.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Spørs det ja! Må finne på et eller annet der, tenkte muligens et rør bortover mot batteriet, fjernet returrøret så har hvertfall litt mer plass!

 

Har du kjøpt filter enda? I så fall hvilken diameter har det på åpningen?

 

Helst bør det ekstra filteret stå i nærheten av den orginale luftfilterboksen.

 

Fjern kullfilteret og sett et dernede, med et på orginal plassen slik jeg har gjort på min G40

 

div003.jpg

 

div006.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Ja, tenkte meg noe sånt, men vet ikke hvor jeg skal få tak i en sånn liten adapter til å skru på innsugene på laderen! Er det bare å fjerne kullosfilteret asså? Bare blende slangene da eller?

Har en adapter liggende.

 

slangene har jeg bare koblet sammen, slik at luften går rett tilbake til tanken

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullfilter tanken skal resirkulere bensindampen tilbake til bensintanken.

 

Diameteren er 63,5 mm. 400,- er vel en grei pris, CNC frest.

Har også cnc frest plate til å "plugge" hullet 300,-

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår