Gå til innhold

Xenon pære, forskjell ikvalitet??

Ranger emnet

jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

Det ene xenon lyset på den nye S3'n min lyser helt anderledes enn det andre.

Tok ut pærene her om dagen, og oppdaget at det som lyste dårlig hadde på en måte et svidd merke på glasset, og dette hindrer nok lyset i å lyse for fullt.

Derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle kjøpe en ny pære på Biltema, for så de hadde Xenon til 799,-!!

Men lurer da på om den vil lyse med et annet lys enn den orginale Audi pæra??

Eller Er Xenon =Xenon??

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg trur du burde kjøpe en orginal pære. H4 eller H7, husker ikke åssen pærer det sitter på S3.

Xenon pærer oppererer på 20 KV, så den spenningen mangler du, så pæra vill ikke lyse :(

skal du ha xenon må du bytte ut en del og det koster :)

Håper jeg fikk frem noe vettugt.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

hehe, jeg trur du burde kjøpe en orginal pære. H4 eller H7, husker ikke åssen pærer det sitter på S3.

Xenon pærer oppererer på 20 KV, så den spenningen mangler du, så pæra vill ikke lyse :(

skal du ha xenon må du bytte ut en del og det koster :)

Håper jeg fikk frem noe vettugt.

Mvh Erik

Skal jeg ha Xenon sier du!!

Har jo Xenon. Det er orginalt på S3.

Men som jeg sa glasset på den ene Xenon pæra var lissom litt matt på en måte!Slik at den ikke lyser like sterkt som den andre!

Så må ha en ny pære, og da lurer jeg på om jeg skla kjøpe på biltema til 800,- istenen for en til kanskje 1400 på Møller.

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, du har xenon ja. vel, når man får 2 pærer på biltema og 1 pære på møllers for samme prisen så hadde jeg nok gått for biltema.

Viste ikke at S3 kom med Xenon som standar jeg. Men det at den ene pæra er svart er vel et tegn på at noe har gått \ er på vei til å ryke.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

aha, du har xenon ja. vel, når man får 2 pærer på biltema og 1 pære på møllers for samme prisen så hadde jeg nok gått for biltema.

Viste ikke at S3 kom med Xenon som standar jeg. Men det at den ene pæra er svart er vel et tegn på at noe har gått \ er på vei til å ryke.

Mvh Erik

Nå har vel biltema litt dårligere levetid på sine pærer enn en vanlig pære fra osram osv. er vel ikke mulig å få kjøpt en slik pære hos torshov eller noe i stedenfor. jeg ville i alle fall ikke kjøpt noe slikt hos biltema.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider