Bjelli Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Har alltid lurt på hvilke modeller som blir levert med skinninteriør. er det etter 92 modeller? Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Kunne man ikke få det hele tiden? sålenge man betalte for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 det er vel ekstra utstyr når man kjøper bilen som ny ? hvis det ikke er ettermontert. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 hehe, når eg tenke meg om så ser eg jo sjøl at d e sånn;) men finne ingen biler te 50-70 tusen me skinn interiør.. det må eg jo nesten ha ;) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 de fleste med skinn orginalt i Norge er '91 G60 exclusive versjoner Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg