El_diablo Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Var ute å kjørte meg en tur med lanten ... Før jeg svingte inn i garasjen ryddet jeg litt i bilen og skulle starte å kjøre inn. Gikk ikke mer enn 30 sek fra jeg parkerte til jeg skulle kjøre igjen, men ingenting skjedde. Lysene slår seg "av" når jeg vrir om nøkkelen slik den skal når bilen skal starte, men det kommer bare en summelyd fra startmotoren ikke noe klikke lyd eller noe. Prøvde med startkabler, men det hjalp ikke. Har ringt til Naf og de kommer om ca en time. Passer j***** bra nå pga jeg skal jo levere bilen på understellsbehandling i morgen. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 høres ut som starteren er gåen. ta å slå litt på starteren med ein hammer. os så prøver du å starte igjen. kan vera innslaget eg gåen. vist den er gåen så kan du levera den inn til bilxtra og du får ein overhalt starter tilbake med to års garanti til ca 1000 kr. (meiner eg betalte) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Merkelig... Naf er ikke komt enda men jeg var en liten stripe med hunden min og prøvde å få strt når jeg gikk forbi. Da skjedde det plutselig noe... Etter 3 forsøket å vri om kom den med en gang. Prøvde å stoppe og starte igjen da kom den med en gang. I sted var den jo helt død, hørte jo bare summing fra strømmen. Skal la naf få se på bilen likevell slik at jeg ikke får en aha opplevelse senere. Han har jo litt mer utstyr. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Dårlig jording? Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Naf var å så på bilen nå, men han kunne ikke finne noe galt. Batteriet ladet sik det skulle og alt det vriket ok. Eneste han sa det kunne være var starteren eller innslaget på den, eller en dårlig kontakt til tenningen. Kan ha vært det siste da jeg måtte fikse litt på en høytalerledning rett før dette skjedde. Den er nemlig foran på samme side. Kan være at jeg har dradd litt i den. Men kan ikke få det til å stemme heller pga jeg bare dyttet ledningen forsiktig på plass og tapet den fast. Nå virker alt hvertfall. Starter med en gang. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Høres ut som en dårlig jording eller noe bugs med starterkretsen, jeg ville gått over ledningene og kontaktene og sjekket at alt er i orden. Kjedelig hvis dette skjer midt på hardangervidden eller noe sånt:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg