Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 hehe.. fy faen er det virkelig mulig hva norsk politi skal klare å få til?... Jeg gaper ass! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8138243 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 hæhæ... atter igjen går de ut og viser dagens ungdom hvor bra forbilder de er.... lol lol thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 :???: Skål... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Sitat Originally posted by MajiiK :???: Skål... Hadde jeg vært purk og kjørt i fylla sku jeg brukt blålys....:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 RAI RAI... drekka mer... (hikk)... SCHJKAAL...:skaal: Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Blir sikkert bare dekt over. "Han snublet når tjenestemennene så han, det kunne derfor se ut som om han var beruset" eller noe slikt. - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg