Gå til innhold

Ppi

Ranger emnet

burnulf

Anbefalte innlegg

Originally posted by burnulf

Det var jeg som kjøpte den, men jeg har og en 650PRo, men mangler det sticket på høytaler siden...importøren kan sikkert skaffe den...

Børre.

Det var jeg som solgte den og jeg vet ikke hvem som importerer PPI lenger, tror muligens de ikke er på markedet lenger. DU kan ta kontakt med Directed Electronics, INC(eieren av PPI og ORION Audio), de kan sikkert svare deg på hvem som importerer PPI til Norge, alternativt Sverige.

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den "nesten likt" som de gamle modelene 2025, 2050, 2075 og 2150AM? er det "inntaket" til +-, rem og høytalerne? Det er beste å lodde kabler rett inn på hovedkortet, disse kontaktene har en tendens til å bli dårlig etterhvert, særlig på de nevte modelene, har selv en 2150 i bilen til kona, der nevte kontakt er fjernet.

:)

var ikke en test av den i Bilstereo eller Lyd i Bil bladet for noen år siden? :rolleyes:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det er like greit det ja.

Skal se på mulighetene til å lodde...

Egentlig et ganske teit system for tilkobling i mine øyne...

Ellers virker PPI forsterkerene rimelig seriøst oppbyggde.

Takk for info.

Børre.

Kan du forklare hvordan den ser ut? Mulig jeg har en sånn liggende. Den er fra en Orion forsterker, men som en her sa så er det samme eiere, og dermed kanskje samme delen!?:)

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok best det!

ellers er PPI mit første "vilha" forsterker til bilen, oppbygning var genialt og deres første power suplyes var faktisk med diskrete komponenter og basert på "selvsving" prinsipet i toroid trafon og allrede med triple darligton (leste at Alpine i sin nye F1 serie har "revolusjonert lyden" ved bruk av triple darligton :D ), etter disse så har jeg blitt imponert av SoundStream (de gamle) for igjen "kjenne igjen" fellestrekene til SS i DLS/Genesis forsterkere (plagiat?)

-uansett til lykke med forstekeren!

elsker øvrebass/mellontone på disse og ta en titt på dempnings faktor: >500 -ikke mye nytt som er skjedd i det siste EGENTLIG... :cool:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem som forhandler PPI her i landet?

Børre.

Det er ikke lenger noen som importerer PPI til Norge etter at Neby sluttet, men søk på nettet, så finner du sikkert en side i USA som har disse terminalene for noen få dollar...

Kjøpte komplett printboard til min PPI PC2350 for noen mnd siden og de sendte det over Atlanteren for rundt 300 kr. Husker dessverre ikke hva firmaet som solgte dette het, men litt surfing kan gi deg svaret...

Edit: Kikka på E-bay og firmaet heter Robot Underground:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=18796&item=5741959242&rd=1

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider