Peltz Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 HjelP?? Skulle du ha sett...min ny-innkjøpte G60 har problemer med takluka...og hvordan kan det ha seg...?? Takluka kan vippes, men går ikke bakover, så jeg får jo da i teorien ikke utnytta greia, og det nå som sommeren er kommet, med sol og Quart...Hva er galt, noen som har opplevd samme morroa med sin luke? Luka begynner å jobbe bak, går ca 0,5cm, men stopper der, og går ikke videre... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 samma problemet på min corr. men bare jeg har budalslem så gir jeg vel gansken blankt faen Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw_power Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Peltz du har det altså gøy... slik var min også... hvist du løsner/tar av luka og ser i føringene så er det knekt to vippe armer.. de må byttes.. koster ikke mye på vw men er spesialbestilling fra tyskland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 mange i USA bytter ut heile takluka med en i glass fra passat. Trur det er 94 til97 mod som passer best. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 nett forklare hvordan man løsner ut luken ? av med tak trekket eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Setter takluka i vippeposisjon, løsner trekket, skrur ut torx utenfra... Hatt samme problem, byttet de armene, men funker fremdeles ikke... Nå hopp den bare over hakket... Forrige eier sa det bare var å justere litt, men muligens det har blitt vridd der... Lykke til! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 da e det mulig du har samme problem som på min de sleidene som vippearmene sitter på . går i ett spor men min ene e knekt litt nedi sporet slik at det går skeivt på . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har samme problemet selv, forrige eier har kjørt den bakover tidligere men da har den kjørt seg fast og han måtte dra den frem, noe som resulterte i noen saftige riper :angry: Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 hehe, akkurat samme som har skjedd meg, men nå er den nylakkert;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 då må vi vel ned med tak trekket og dra de ut av sporet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg