Eurofighter Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 noen som kan fortelle meg hva det er og hva en kan gjhøre med den......osv....... og evt hvor en kan få tak i en slik :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Eurofighter noen som kan fortelle meg hva det er og hva en kan gjhøre med den......osv....... og evt hvor en kan få tak i en slik :) Gameshark er et program med juksekoder og div stæsj til ps2. Kan brukes til å lagre replays og mekke på setup o.l...og lage hybrider....masse POWER MEN... hjelper ikke med et program når man ikke får koblet det til ps2. til dette trenger du sharkport eller x-port, og hvis du flyr rundt i norge og spør etter det.... så skjønner de ikke hva du snakker om. Men kan kjøpes online. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by MajiiK ......til dette trenger du sharkport eller x-port, og hvis du flyr rundt i norge og spør etter det..... Og hvordan vet jeg om jeg allerede har en? eller hvor jeg skaffer en? :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Tviler sterkt på at du finner det i norge, men kan kjøpes på nettet programmet (gameshark2) laster du ned fra Kazaa. X-port (sharkport) kjøper du på gameshark.com her http://gear.gameshark.com/ Oj det gikk fort: bestillte på Tirsdag kveld, kommet nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 k, takk for opplysningen :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Gameshark er det kanskje ikke så rart at man ikke finner i norge, da dette er den amerikanske versjonen av Action Replay 2 som vi har i Europa. Action Replay 2 kan kjøpes på de fleste elkjøp butikker og ram&rom så vidt jeg vet. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg