FOBO Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Weeeee, da har jeg enderlig fått begynt på stylinga. Når jeg har fått front fangern så bestiller jeg resten av stylinga. :D Enderlig blir jeg 1 av gøtta thumpsup Hva syns dere? Er den for brutal? Er den passe? Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Var kul, men er resten av bilen original så blir den nok litt for brutal.... Men regner med du skal gjøre en del mer med bilen oxo...? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by borabora Var kul, men er resten av bilen original så blir den nok litt for brutal.... Men regner med du skal gjøre en del mer med bilen oxo...? seffers, er ikke på langt ner ferdig nei. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 jævlig tøff! Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Lykke til. :) Er vel ikke så mange av de som er stylet heller. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Blir pent det der ja!! :D Her er også noen som er pene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Trodde ikke de kunne bli pene jeg men må nok forandre mening.... Og kan nok sette i en grom motor i de... Wankel anyone? :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 fy faen de mazdaene var WAY 2 spejsa! Likte ikke den frontfangeren ass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by paralell fy faen de mazdaene var WAY 2 spejsa! Likte ikke den frontfangeren ass.. assman :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by NoLimit Blir pent det der ja!! :D Her er også noen som er pene. ååh noen lekre tasser det der *sikle* hehe er sjeldent en ser en styla 323f her til lands, så jeg tengte jeg skulle bidra litt Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 jeg har sett en GOD del av dem. men INGEN som klarer å style med still. alle ser ut som romferger med spoilere og fangere skulle tro Veilside hadde laget Eneste dem mangler er bare afterburner i ræva. så er dem klare for utskytning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Tror jeg har igjen å se en stylet slik en i Norge ja. Kanskje vi får se det i sommer da? din? :D Skulle nok hatt et par sideskjørt..mangler liksom noe... Er nok masse styling å få tak i ja.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 syntes fangeren var dritkul jeg!bare du er fornøyd med den kan du jo bare drite i de som snakker drit om den. Foresten paralell,rå avatar!!he he Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Fet front fanger m'm Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 jøss!! ..ikke verst , nå fikk jeg ett nytt syn på den bilen gitt.. positivt! Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg