DruZella Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 yeah, den blir bra,tøffen;)Godt at du skal snart paye ut for min bil også da, rett etter du er ferdig med din:D (da hadde jeg tatt jomfrudommen min når det gjelder skriving på forumet, satse på at det gikk bra:) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Det går faktisk en Mazda av den typen rundt bergen med en sånn frontfanger på rundt Bergen. Går på Sotra området. Fargen er grå. Har bilder av den ett sted. Skal se om jeg får postet ut noe. (er ikke hjemme for øyeblikket) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by NoLimit Er nok masse styling å få tak i ja.. :D Den spåjlærn likte jeg :D *hinte fælt* Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Jag tycker den va jette snygg ;) Paralell; du klarte ikke å holde deg unna ;) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 herregud. hva faen går det av dagens styling? Hvorfor skal alt se så jævli spejsa ut og overnaturlig?.... Hvor ble det av alle de vanlige sports fangere med litt gitter og det var det.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 jeg synes den front spoileren var jævelig rå jeg, forandret bilen helt.. Den ble tøff.. gratulere :) Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 thumpsup takk for all positiv respons :D settes meget stor pris på, gleder meg til jeg blir ferdig med bilen... så ska jeg slenge ut bilder av den når den er helt ferdig. skal ha den klar før sommertia! keep up the good work forums people!! Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by RaCk Det går faktisk en Mazda av den typen rundt bergen med en sånn frontfanger på rundt Bergen. Går på Sotra området. Fargen er grå. Har bilder av den ett sted. Skal se om jeg får postet ut noe. (er ikke hjemme for øyeblikket) ja faen, få fyrt opp med bilder av den da.. spent på å se hvordan den ser ut.. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg