Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

Ja, den bilen ja. Satt nokren runder på med den da forige eiger hadde den.

Må desverre si at han ikke alltid var like nøyen på å la vere å piske den når den var kald. Var sladd ut fra skolegården det.

Men den klarte seg vel siden han ikke eigde den så lenge :)

Ble riktig fin.

 

Folk som ikke tenker på alutoppen burde vært piska. :iconsm

 

Heldigvis hadde han kun bilen i 2-3 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjempe fin e30! har du noen planer for motoren?

 

Takk:) JAneie er litt usikker der. Tror det blir mer aktuelt med et motorbytte i den enn at jeg påkoster den som står i. Har kansje planer om et bytte til våren 06. Da tenkte jeg på en M50B25 maskin, som ikke skal vere så vanskli å få godkjent.

 

Blir ganske så ryddig

4814-9107-2340.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen !

 

synes den e30`n din var dritfin fra de første bildene jeg så av den jeg..men nå er den jo faen så porno.

 

er vel blant de fineste e30`ne jeg har sett :thumb

 

hvordan var calipperen før du lakka dem ? måtte du pusse masse ?

på de fleste e30`r(inkl min egen som faktisk ikke har spess med rust) så er calipperene en stor rustklump

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen !

 

synes den e30`n din var dritfin fra de første bildene jeg så av den jeg..men nå er den jo faen så porno.

 

er vel blant de fineste e30`ne jeg har sett :thumb

 

hvordan var calipperen før du lakka dem ? måtte du pusse masse ?

på de fleste e30`r(inkl min egen som faktisk ikke har spess med rust) så er calipperene en stor rustklump

 

Hjertli takk :)

 

Caliperne på gamle biler ser alltid jævlige ut før vask. Det jeg gjorde var å ta et flatt skrujern og skrape av rustflaka, og etterpå gikk jeg over caliperen med stålrondell. Når jeg var ferdi med rondellen, vaska jeg kaliperen med en ganske så fuktig fille for å få vekk støv og dritt. Da ble den ganske ren. Så maskerte jeg grundig og etterpå lakkerte 2 strøk.. 6 timer mellom strøka. Så satt jeg en ganske så kraftig lampe som varmet mye inntil caliperen rett etter jeg hadde spraya på lakk for å få en ekstra glatt flate.. fjerna lampa etter en liten stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Daldrande det, sjukaste felgane ej he sett sida krigen. grooooommmme.

og heile bilen he blitt vanvittig rå, cleen og strøken , slik det skal vere, ikkej noke dill dall..

 

 

good work ja....dinna kan du vere stolte ta ,)

 

berre passe dej so ikkej frank dette nedpå panseret og bolka, han e so feite:Phehehehe

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår