Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet

_S|ndre^

Anbefalte innlegg

Jepp! Men man bør skifte.. skal skifte boltene mine vertfall

Bør skifte? hehe, jeg synes det var kjempekult å miste et hjul på E6 jeg :P hehe. ikke det kuleste jeg har gjort kanskje... jeg burde ha merka det før det datt av men hadde slitt hjullager fra før så var ulyder og dritt fra før..

hehe. kjempekul bil du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bør skifte? hehe, jeg synes det var kjempekult å miste et hjul på E6 jeg :P hehe. ikke det kuleste jeg har gjort kanskje... jeg burde ha merka det før det datt av men hadde slitt hjullager fra før så var ulyder og dritt fra før..

hehe. kjempekul bil du har.

Hehe. Ukult, da ødla du vell en del i understellet også ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder! :popcorn

Spacersbolta.jpg

Bolta.jpg

Skrf02.jpg

Sidaa01.jpg

Sidelavt07.jpg

Sidaskrr05.jpg

Sidafskr.jpgFront04.jpg

Steik til en høgdeforskjell det blei! Blei sann 40mm høgre fremme. Subber noe jævligt bake, så jeg bestilte meg justerbare konidempere bak i håp om å få det stivt nok!

Imårgen blir det lakkering av kaliptere

Btw.. jeg må ha ny venstre grøftlys da den er knust glass på og ser forjævlig ut innvendig.. så om noen har en slik en so hyl ut!

Og jeg vet.. skiltet mitt er STYGT! :P Skal skaffe nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ukult, da ødla du vell en del i understellet også ? :P

Faktisk så er jeg verdens heldigste person tror jeg... ingen ting ble ødelagt utenom at litt lakk ble skrapet av i hjulbuen... bremseskiva gikk nedi men ble ikke et merke på den engang, biltemakvalitet vettu :) hehe. heldigvis er ikek bilen min så lav at noe annet gikk nedi...

hadde tilogmed flaks med hjulet, det råkte en annen bil og heldigvis var hun svensk og hadde renault så hu satte den på volvoverksted i sverige å betalte 3000kr... så jeg kom billig ut av det. spørs om du ikke hadde skadet litt mere siden din ikke er traktor (volvo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så er jeg verdens heldigste person tror jeg... ingen ting ble ødelagt utenom at litt lakk ble skrapet av i hjulbuen... bremseskiva gikk nedi men ble ikke et merke på den engang, biltemakvalitet vettu :) hehe. heldigvis er ikek bilen min så lav at noe annet gikk nedi...

hadde tilogmed flaks med hjulet, det råkte en annen bil og heldigvis var hun svensk og hadde renault så hu satte den på volvoverksted i sverige å betalte 3000kr... så jeg kom billig ut av det. spørs om du ikke hadde skadet litt mere siden din ikke er traktor (volvo)

Hehe. Må si at du var heldig som traff en svenske ja! :D Må jo være en opplevelse å få et hjul inni siden på E6.

Sagt det før og sier det igjen, sabla fin E30

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!=) Jeg likte Bilen din.. Veldig fin!, pleier ikke å like bmw, men denna var Veldig Fiin:) håper du tar vare på den:) cheers

Takk! Kjekt du liker den :) Skal love deg jeg skal ta godt vare på den.

Pen E30! Hvor bor du? Vurderer å stjele den

Takker :) Bor på sunnmøre. Hehe. Bare pass deg.. har et ganske hissig vesen i baksetet 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt idag også!

Fikk satt på justerbare koni dempere bak pga det subbet noe jævlig med apex demperene! For håpe det gir gode nok resultat.

Demperen

Dempar02.jpg

Var " litt " tungt å få strekket ut demperen etter at jeg stilte den på max :)

Demparskrustikke.jpg

Her akkurat lagt første strøk med rødlakk på kaliperen, skal ha 2 strøk. Ser litt oransj ut pga lyset. Nyedemperen er på som dere ser.

raudekaliper.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider