Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey!

 

Lurte på hvor du fikk tak i vinga og flappen jeg? Vet du hvor man får kjøpt det? Passer flappen alle M3 vinger eller hvordan er det?

 

Heisann!

 

Vinga fikk jeg med bilen.. flappen kjøpte jeg privat av dingo84 her på forumet!

Vet ikke om det er mulig å få kjøpt sorte orginale flapper lenger.. kansje hos bmw. Men på www.e30shop.de har de flapper i karbon! Snasent, men dyrt! www.schmiedmann.no har jo m3 vinger. Flappen skal vel passe alle m3 vinger ja.. bare vingen har hull på undersiden, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Vinga fikk jeg med bilen.. flappen kjøpte jeg privat av dingo84 her på forumet!

Vet ikke om det er mulig å få kjøpt sorte orginale flapper lenger.. kansje hos bmw. Men på www.e30shop.de har de flapper i karbon! Snasent, men dyrt! www.schmiedmann.no har jo m3 vinger. Flappen skal vel passe alle m3 vinger ja.. bare vingen har hull på undersiden, hehe.

 

Ja de karbonflappene koster mye... Tenkte på en sånn liten som du har, både jeg og en kamerat er interessert i det, men tenkte på at det er sikkert ikke alle uoriginale M3 vinger man får kjøpt som har hull under til flappen... Får sjekke ut litt...

 

Mvh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har den med 170hk??nå. kast i en m3 motor da??sett på breddinga som du får kjøpt få bort alle dekaler og klistemerker (CLEAN)og ikke sett på noe m3 merker.

 

e36 m3 motoren 280hk eller den nyere med 320hk :)

 

få den lakkert Svartmetalic eller svart med skjær av en annen mørk farge.

 

Ja du hadde jo mye peiling.

 

E36 M3 ble levert med stortsett 2 motorer her i Norge, en 3L på 286hk og en 3.2L på 321hk.

 

E46 M3 har 3.3l på 343HK

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du hadde jo mye peiling.

 

E36 M3 ble levert med stortsett 2 motorer her i Norge, en 3L på 286hk og en 3.2L på 321hk.

 

E46 M3 har 3.3l på 343HK

 

men forskjellen er ikke stor,

 

3L bremser 295 +- hk på hjula, men 3,2 bremser 297 +- på hjula....

 

største forskjellen er vel at 3,2L har dobbel vanos mens 3L har enkel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men forskjellen er ikke stor,

 

3L bremser 295 +- hk på hjula, men 3,2 bremser 297 +- på hjula....

 

største forskjellen er vel at 3,2L har dobbel vanos mens 3L har enkel....

 

[offtopic]Ifølge supersprint sin test ja. Er ikke alltid til å stole på. Dette varirer fra motor til motor og hvordan den har blitt behandlet.

Hovedforskjellen er dobbel VANOS. Dette utgjør også en stor prisforskjell, pluss litt annet tenning, uten at jeg vet for mye om den. EWS bla.[/offtopic]

 

Ontopic:

 

Vibe:

 

Hvorfor ble ikke senkesettet godkjent? Var ikke tallene på fjærene synlige? Mangla du TÜV papirer?

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla på fjørene var synlige. Jeg hadde med STRØKNE tuv papirer. Jeg har nylig vært hos verksted og justert hjulvinkler. Og jeg hadde med rykende ferske 4hjulstillings papirer. De stusset på den forbannede camber og caster vinkelen likevell.

 

" Når camberen er slik vil dekkene bli slitt skjevt "

 

HVA må til for å få godkjent det UTEN å måtte bruke orginalfjærer ?

 

Kansje jeg var hos feil biltilsyn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om du plages med skrapinga lenger jeg . men jeg har et tips hvis du har plass på innsia så kan du alltids maskinere bort 1 mm av senteret på felgen dette er ihvertfall ikke problem hhvis du kjenner eller vet om noen som har dreiebenk det høres kanskje brutalt ut men det er helt trygt og 1 mm har MYE å si.. har gjort det en gang når det skulle 17 på en uno ikke lett men 1 mm bort ble det fort gjort

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dej en tur til eid du..

Mykkje bedre en hovdebygda..

 

Hehe, ja kansje det.

 

vet ikke om du plages med skrapinga lenger jeg . men jeg har et tips hvis du har plass på innsia så kan du alltids maskinere bort 1 mm av senteret på felgen dette er ihvertfall ikke problem hhvis du kjenner eller vet om noen som har dreiebenk det høres kanskje brutalt ut men det er helt trygt og 1 mm har MYE å si.. har gjort det en gang når det skulle 17 på en uno ikke lett men 1 mm bort ble det fort gjort

 

Takk for tipset! Men dette er desverre ikke mulig! :P For sånn som det er nå er felgkanten kun en plass mellom 1-3mm fra å ta i bærebroa bak! sombrero

 

 

Superfin bil..

 

:thanks :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår