Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet

_S|ndre^

Anbefalte innlegg

HEL*****

anger2 :fuckme2:

Fikk ikke godkjent senkesette hos fucku biltilsynet fucku idag nei.

Synd du ikkje fekk godkjent senkesette hos biltilsynet, hadde vorte vaise ja. sombrero

Og so ve du nok sikkert prøva igjen, so eg ynskjer deg lykje til med det. Eller, er det sånn at får du ikkje godkjent det, so får du ikkje godkjent det?

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd du ikkje fekk godkjent senkesette hos biltilsynet, hadde vorte vaise ja. sombrero

Og so ve du nok sikkert prøva igjen, so eg ynskjer deg lykje til med det. Eller, er det sånn at får du ikkje godkjent det, so får du ikkje godkjent det?

Jau takk du! Vanskelig å si det der.. men er vel ikke alle biltilsyn så er like pirkete på hjulstillingene! Menmen.. får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er den senka? sitter med ett 60 foran - 30-60 bak senkesett som skal på så snart som mulig... håpet var jo å få det godkjent

60 foran 40 bak er den senket. Dette er jo vell ganske normal senking ? Vet du eller noen andre her på forumet om noen som har samme bil og har godkjent 60/40 senkesett i vognkortet sitt ? Har hørt noe styr om camberkit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 foran 40 bak er den senket. Dette er jo vell ganske normal senking ? Vet du eller noen andre her på forumet om noen som har samme bil og har godkjent 60/40 senkesett i vognkortet sitt ? Har hørt noe styr om camberkit..

Jeg får montert toppen og senkesettet mitt på bilen i morra eller fredag... vet ikke når den blir ferdig, men jeg skal nå prøve å godkjenne det senkesettet som jeg har kjøpt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei vibe :smilbmw

Dette må være en av de fineste E30 her på forumet!

Har akkurat samme bil selv, 4 dørs men en 86modell. Den har jeg bygget om fra en 320 til en 325 i, inkludert komplett 325 bakstilling. Min er senket 60-40, og ble godkjent me en gang på biltilsynet. Skjønner ikke at de ikke ville godkjenne den, de må ha hatt en dårlig dag eller noe.....prøv å dra til et annet biltilsyn, bruker å variere litt i hvor strenge de er fra plass til plass.

Når det gjelder hjulvinkelen som blir litt skjev finnes det såkalte eksentriske bærearmforinger å få kjøpt, hvertfall så gjør det det bake er ikke sikker på framme. Disse vil rette opp hjulvinkelen noe.

Ser du har 8,5*17 foran, vil de felgene passe hvis man ikke har valset hjulbuene? evt passer 8,5*17 bak uten valsing? Vurderer nemlig å kjøpe 4stk 8,5*17 Keskin Kt1 felger fra Styling-Tech i Levanger, men usikker på om de går på uten valsing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får montert toppen og senkesettet mitt på bilen i morra eller fredag... vet ikke når den blir ferdig, men jeg skal nå prøve å godkjenne det senkesettet som jeg har kjøpt...

Ny topp? Sweeeet. Det blir bra.

hei hei vibe :smilbmw

Dette må være en av de fineste E30 her på forumet!

Har akkurat samme bil selv, 4 dørs men en 86modell. Den har jeg bygget om fra en 320 til en 325 i, inkludert komplett 325 bakstilling. Min er senket 60-40, og ble godkjent me en gang på biltilsynet. Skjønner ikke at de ikke ville godkjenne den, de må ha hatt en dårlig dag eller noe.....prøv å dra til et annet biltilsyn, bruker å variere litt i hvor strenge de er fra plass til plass.

Når det gjelder hjulvinkelen som blir litt skjev finnes det såkalte eksentriske bærearmforinger å få kjøpt, hvertfall så gjør det det bake er ikke sikker på framme. Disse vil rette opp hjulvinkelen noe.

Ser du har 8,5*17 foran, vil de felgene passe hvis man ikke har valset hjulbuene? evt passer 8,5*17 bak uten valsing? Vurderer nemlig å kjøpe 4stk 8,5*17 Keskin Kt1 felger fra Styling-Tech i Levanger, men usikker på om de går på uten valsing...

Heihei! Takktakk! Janei.. jeg får prøve et annet biltilsyn neste gang ja. Kommer an på hvilket innpress felgen har.. men 8,5x17 skal gå fint bak! Er litt verre foran men.. det skal vel gå så lenge du ikke senker for mye. Ingenting er umulig :)

Kom på en ting nå når A_Ross snakket om ombygging! Har glemt å nevne at denne bilen er ombygd fra 320i til 325i i 1994 i tyskland!

Now the sea next!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Skjønner ikke hvordan dere får flyttet på bilene med såpass senking. Hadde selv en 89mod 316i, i fjor med 30 mm senking fra Sachs. Som jeg klarte å rive opp et 4 cm hull i bunn panna på. Men klarte seg, gikk vel 130 meter sakte kjøring før lampa lyste. Ellers var den jo nedi når jeg skulle inn steder med liten fortauskant. Men denne var så rusten så den ble til spiker. Men veldig morsom lekebil, til å være 1.6L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Halla folkens

Slenger ut noen bilder av pakken fra koed! Blir ikke montering helt enda.

Girkassa

bilde0388oy.jpg

bilde0481td.jpg

bilde0499hu.jpg

Luftmengdemåler, gummiputer, radiatorslanger, hardyskive

bilde0441pe.jpg

bilde0418xn.jpg

bilde0438ab.jpg

e34 m50 bunnpanne, oljepickup, svinghjul og clutch

bilde0427nu.jpg

Maskina!

bilde0453va.jpg

bilde0472hs.jpg

Ferskt bilde av kjerra :)

bilde0363bs.jpg

Alt skal seff vaskes før det settes inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...