Gå til innhold

Nærmer seg oppkjøring. Tips mottas med glede

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

Nærmer seg oppkjøring for meg.. Er veldig nervøs og trur eg kjem te å stryke... Tar gladelig imot tips.. Om ka eg må passe på og ka som er viktig osv....

Er biltilsynet strengere enn kjørelærerene på en kjøretest?

Og er de fleste sensorer sånn som ser ¨på det hele og ikkje bare gir meg stryk for en feil?

Takker for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg nøye med på skiltene og hold god avstand til biler foran. Kjør sikkert og fornuftig og ikke tenk på biltilsyns duden i det hele tatt.

Oh...og pass på fotgjengere de kommer jo ravende som sauer noen ganger, viktig og vise at du tar hensyn til "myke" trafikanter.

Det går nok så bra så...

Lykke Til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste tipset er egentlig å kjøre som du har lært så teit som det enn høres ut som. ta det med ro og ikke stress. Jeg var utrolig nervøs og det merket sensor så han ba meg slappe av litt mere. Nå har jeg på følelsen av at sensor var litt hyggeligere enn gjennomsnittet, men det skal ikke ha noe å si så lenge du kjører forsiktig og gjør som du har lært. Husk blunklys og speilbruken. pass på avstand så skal detta gå bra.

Lykke til:D

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Islanwind

Takker for svar...

Skal prøve å huske dette....

Hjelper det å snakke med sensoren? Godsnakke, skape ein samtale? :P

jeg valgte å ikke snakke så mye med sensor underkjøringen da jeg av erfaring fra kjøring med læreren mistet konsentrasjonen. men sensor skal gi deg ett valg om du vil konversere eller være stille under oppkjøringen. du får nok ett valg om du vil ha med kjøre lærer under oppkjøringen. jeg tok med min, men angret med engang da kjerringa satt med trynet midt i sladre speilet. dama satt også å vugget på hue værre enn en 3åring på vuggehest!:rolleyes:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å prate ivei, noen synes det hjelper å småprate..jeg synes ikke det da:D Jeg er igrunn enige med alle som har postet før. Lær deg sikkerhetstestene utenat. Mitt tips; Husk at HVIS du gjør noe som ikke er "særlig bra" så si til sensor at her gjor jeg en feil. At du er oppmersom på egne feil kan redde deg hvis han blir i tvil på sluttresultatet.

2005 Scania P270

1987 BMW 528i

1985 BMW 535i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider