Gå til innhold

Nærmer seg oppkjøring. Tips mottas med glede

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

Svært lite kommer opp mot det å kunne sette seg i bilen og kjøre ut på landeveien, ALENE!

Husker det såå godt. Gratulerer og lykke til...

Drit i å kjør "forsiktig"... Så lenge du ikke skader deg eller noen andre samt ødelegger noe, må du jo opparbeide deg litt erfaring? Sant? ;)

Husk bilbelte og politiet...

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*aaaaaaaaaaargh* først nå kom sommerfuglene til meg... :eek:

har teoriprøve på mandag.. tok meg egentlig en pause fra lesinga for å titte litt på nett, slappe av litt. men nei da...

tips til teori på klasse C og CE mottas med takk. oppkjøring også.

har lest en del, og kjørt litt, men alle monner drar:D

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha..

Har kjørt en del i dag.. Men måtte bruke mercen til min bestefar..

Pga av at biltrangsynet er så jævla trege..

Har fått skilter til accorden, men har ikke fått vognkort og årsavgift-emblem..

Noen som har peiling på kor lang tid det tar å få det..? Fikk skiltene fra skilt-fabrikken i går.. Trenger virkelig å få det i morgen.. Eller så blir det en laber helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Det viktigste tipset er egentlig å kjøre som du har lært så teit som det enn høres ut som. ta det med ro og ikke stress. Jeg var utrolig nervøs og det merket sensor så han ba meg slappe av litt mere. Nå har jeg på følelsen av at sensor var litt hyggeligere enn gjennomsnittet, men det skal ikke ha noe å si så lenge du kjører forsiktig og gjør som du har lært. Husk blunklys og speilbruken. pass på avstand så skal detta gå bra.

Lykke til:D

haha.. jeg prata med sensoren min, snakka om regler for trimming og motorbytter osv. han blei litt smågira og lurte på hvordan bil det var osv. hehe

til slutt var han så trygg på meg at han ikke fulgte så godt med i speila lengre og vi kjørte tilbake.

(han jeg kjørte med renes som den strengeste sensoren her jeg bor, skjønner ikke hvor de har det fra :D, han har vist stryk prosent på over 50% :eek: )

vi kom tilbake og han lurte på hvordan det gikk. jeg syntes det hadde gått bra, ingen feil osv..

så isteden for å si hva feil jeg hadde gjort sa han at han var veldig trygg når han satt på osv.. men han måtte seff komme med 2 småfeil da.. litt treg oppbremsing på gangfelt.. (WTF, kjørte drit sakte jo) og seint blinking i høyresving i rundkjøring,, (OKOK 5m +- ekke så galt vel?)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider