Golf-Master Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hei, er det noen her som har prøvd diode-kitet for instrumentbordet på dioder.no? Mye arbeid og montere? hvordan får jeg fjernet den grønne filmen?? MVH Golf-Master Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jepp eg har montert det. ikkje vanskelig. pærane er lik som dei orginale bare at det er dioder.. den grønne filme fjernes ved å bryte litt opp det kvite dekselet pærane står i og draes ut med tang eller du tar vekk heile det dekselet og limer det på igjen etter på. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 riv av toppen oppe på speedometeret og dra ut filmen.. den inne i klokka tar du ut ved å skru den fra hverandre.... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 klokka? den digitale du tenker på ja? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by jettamaster jepp eg har montert det. ikkje vanskelig. pærane er lik som dei orginale bare at det er dioder.. den grønne filme fjernes ved å bryte litt opp det kvite dekselet pærane står i og draes ut med tang eller du tar vekk heile det dekselet og limer det på igjen etter på. har ikke et bilde av hvordan det ble da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hvor mye koster diode-kitet? Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Diode-kitet koster 175kr for golf2/jetta. Pluss frakt. kommer seg på 225kr tror jeg. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Må man ha en ekstra diode el. for å få lys der hvor kjørecomp er?? Og en annen ting hvor får man tak i hvite instrument skiver?? Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Pater har ikke et bilde av hvordan det ble da? slik ser det ut har også montert i løse dioder fra dioder.no litt dårlig kvalitet på kamera. som du ser så er det litt lite lys nederst på speedoen. dette kan fikses ved å bøye diodane litt. (eg gjorde det ikkje godt nokk) og muligens skjere vekk litt plast øverst i speedoen. der lyser kommer fra. kvite skiver kan lastes ned fra nettet eller fra forhandlara. husker ikkje kven Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jeg har montert det kitet du sankker om. jeg brukte vel ca 2 timer på å bytte pærene men jeg fjernet ikke den grønne filmen på innsiden da jeg ikke helt kjønte ossen jeg skulle få den ut. bare vær forsiktig så du ikke knekker den ramma rundt for den knekker hvist lett har jeg hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Den grønne filmen bør vel helst bort for best effekt? Men bestilte i dag. Lang leveringstid? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 ja den bør vel det, skal ta den bort etterhvert tenkte jeg men virker nå og så jeg gidder ikke stresse med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Golf-Master Den grønne filmen bør vel helst bort for best effekt? Men bestilte i dag. Lang leveringstid? når eg betsilte så var dei tom på lager men fekk dei etter to veker ca. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 De hadde inne på lager nå, men hvor lang tid de trenger etter det, må gudene vite. Går forøvrig og tripper etter den nye stereoen som snart kommer også. DVD-spiller med 2 skjermer, 2 stk. Cerwin Vega V-max 15", Lanzar Optidrive 1400D, Lanzar HTG 414 og kondis. JBL Decade er ankommet..:D SKal bli grom-lyd her:D Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 skal du ha 2 stk 15" i en liten golf 2??? Det må riste ganske greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg